أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۴۹۵
زمان انتشار: ۱۵:۲۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
در پي اظهارات اخير رئيس جمهور در همايش روز ملي روستا، يك گروه جهادي با انتشار نامه سرگشاده‌اي خطاب به روحاني موضوعات قابل توجهي را متذكر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه جهادي كپر، در پي اظهارات اخير رئيس جمهور در همايش روز ملي روستا، يك گروه جهادي با انتشار نامه سرگشاده‌اي خطاب به روحاني موضوعات قابل توجهي را متذكر شده است.
متن كامل اين نامه در ادامه مي آيد:


جناب حجت الاسلام و المسلمين شيخ حسن روحاني

رييس جمهور محترم ايران اسلامي

سلام عليكم

با احترام؛ ضمن آرزوي توفيقات الهي براي جناب عالي و ساير دولت مردان و خادمان ملت، و تشكر و سپاس بابت برگزاري همايش به نام روستا؛ جاي دارد در پاسخ به سخنان آن جناب كه فرموده ايد:« مي خواهيم اينترنت را به روستاها ببريم برخي ناراحت هستند...» به عنوان جهادگراني كه سال هاي متمادي است هزاران روستا را در اقصي نقاط مرز پرگهرمان گام نهاده و در صدها روستا به ولي نعمتان انقلاب در عرصه هاي عمراني، بهداشتي، كشاورزي، فرهنگي، آموزشي و حتي هنري و ورزشي، بي مزد و منت خدمت نموده ايم و تمام افتخار و مباهات مان، نوكري كوخ نشينان و همسفرگي با عيال الله بوده و هم اكنون نيز كه اين نامه را مي نگاريم در حال عزيمت به يكصد و چهار روستاي صعب العبور و محروم و كوهستاني احمد فداله دزفول مي باشيم؛ نكاتي را از باب « فانّ الذكري تنفع المومنين» تاكيد و مطالبه نماييم.

جناب دكتر!

هيچ دلسوزي، نگران پيشرفت و توسعه ي عدالت محور كشور عزيزمان نبوده و بي شك هر امكان و امكاناتي كه به ويژه در روستاها فراهم شود، مايه مسرت و خوشحالي است ليك يقينا بايد اولويت بندي نموده و هر اقدامي بر اساس نياز سنجي عالمانه و تحقيق ميداني و شناخت محيطي صورت پذيرد.

از اينترنت جهاني و مضرات آن و از شبكه ملي اطلاعات و فوايد بي منتهاي آن كه بگذريم و بگذاريم براي مبحث ديگر؛ ضروري است كه يادآور شويم در حال حاضر مشكل جدي و خواسته ي اصلي روستاييان، ضروريات اوليه زندگي و حيات است روستاهايي كه هنوز آب ندارند و آب شان هم معطل تحريم ها و برجام نيست، هنوز برق ندارند، راه بي راهه شان مستمرا اهالي را به كام مرگ مي كشاند و هيچگاه نيز در آمار سوانح جاده اي ثبت
نمي شوند و خريد هواپيما هيچ اولويتي برايشان ندارد؛ خانه بهداشتي ندارند چه برسد به قول وزير محترم كه دركف بيمارستان زايمان كنند؛ مدرسه ي مناسب ابتدايي نداشته و حتي سواد خواندن نام خود را ندارند(مدرسه راهنمايي و دبيرستان كه به آرزو شبيه است)؛ غسالخانه ندارند تا همان كشتگان را طهارت كرده و البته زندگانشان نيز از حمام و سرويس بهداشتي محروم اند و...حال سوال اينست كه به نظر جناب تان آيا اينترنت اولويت دارد؟

ما ناراحت آنيم كه در بودجه ريزي، اهالي روستاها تك به تك براي افزايش بودجه گنجانده مي شوند و به ظاهر بودجه هاي عمراني در كاغذها مي آيد اما در عمل، اتفاق شايسته اي رقم نمي خورد. ما ناراحت آنيم كه اينترنت بهانه اي شود براي فراموشي زير ساخت هاي اصلي؛ آن هم در دولت محترمي كه طي سه سال قبل رييس جمهور منتخب؛ يك بار هم در هيچ روستاي محرومي حاضر نشده است... آن هم در دولت محترمي كه معاونت امور مناطق محروم را همچون جهاد سازندگي لغو و منحل نموده و در نهايت « معاونت توسعه روستايي » را ذيل معاون اول، راه اندازي كرده است.

علي اي حال انتظارمان از شخص عزيزتان آنست كه خدمات ارزشمند نظام مقدس را در آباداني حقيقي روستا- كه پس از انقلاب شكوهمند مان، بي بديل بوده و اگر روزي، راه مناسب و درمانگاه و مدرسه و برق و آب را حتي در مراكز برخي استان ها نمي شد يافت كرد؛ امروز به بركت مجاهدت خادمان گمنام امتِ امام و سربازان بي نشانِ امامِ امّت در بسياري از روستاها از اين نعمات برخورداريم- با سرعتي مضاعف در اين چند ماه مانده از دولت يازدهم تقويت بخشيده و در پايان، جناب مستطاب تان را دعوت كنيم در كنار سفرهاي خارجي؛ يك روز از اوقات شريف تان را به ما جهادگران اختصاص داده تا از نزديك اولويت هاي حقيقي روستاييان عزيز و شريف را كه پيشتازان اقتصاد مقاومتي هستند در يكي از روستاهاي محروم رويت نماييد كه هدف همه ي ما و شما، سرور و شادماني محرومين و مستضعفين مي باشد.

مستدام و پيروز باشيد

برادران و خواهران تان در جبهه جهادي منتظران خورشيد


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۵ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
اقا چه انتظاری از شیخ حسن داریدها. ایشون تورم رو که کشید پایین این همه شغل هم که ایجاد کرد به طوری که ما از کمبود نیروی کار رنج می بریم و باید کارگر مهاجر بیاریم. امروز هم که قول رشد اقتصادی 5 درصدی رو داد و تا چند روز دیگه محقق می شه البته همه این ها درسایه لطف کدخدا و کلید و برجام بوده و هست. حالا تو این همه مشغله و کار و مسئولیت طاقت فرسا انتظار دارید بیاد مثل شما که دنبال چیدن میوه از باغ تازه باز شده برجام هستید بیاد بیل بزنه یا آجر بچینه. شانس آوردید که رفتین سراغ در باغ با بیل دنبالتون نکرد این از سرتون زیاده
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها