أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۸۵۱۳
زمان انتشار: ۱۷:۴۹     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: کی‌روش بعد از برد تیم ملی کجا رفته است؟ حتما به مالزی رفته تا جوج و نوشابه بزند!
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمد مایلی‌کهن پس از پیروزی یک بر صفر مقابل بادران تهران در نشست خبری گفت: تبریک و خسته نباشید به جامعه داوری بگویم که دست به کار فوق العاده بزرگی زدند. فغانی و همکارانش به عنوان برترین داوران آسیا انتخاب شدند و مایه سربلندی جامعه فوتبال بخصوص داوری شدند و امیدوارم فغانی فینال جام جهانی 2018 را سوت بزند و او شایستگی این مساله را دارد. شرایط زمین نامناسب بود و بارانی که در این چند روز آمده بود شرایط زمین را نامناسب کرده بود با این حال دو تیم بازی خوبی را ارایه کردند و بازی جوانمردانه و محکمی ارایه کردند. شایستگی پیروزی داشتیم.

وی ادامه داد: جا دارد از همه بازیکنان بخصوص آنهایی که بازی به آنها نرسید تشکر می‌کنم. مجموعه تیم ما یکدل است و شما می‌بنید که بازیکنی مثل عزیز معبودی مثل یک همکار ومربی به ما کمک می‌کند و سایر عوامل باشگاه نیز به ما کمک می‌کنند. باید به مردم شریف انزلی که تیم‌شان را دوست دارند تشکر کنم. بازیکنانم کمترین استراحت را دارند هرچند تمرینات ما دیر شروع شده بود.

سرمربی ملوان در مورد احتمال جذب بازیکنان در نیم فصل گفت: سوال خوبی را کردید با توجه به امکاناتی که داریم سعی می‌کنیم تیم ما آراش بدهیم و ترمیمش کنیم. بازیکنانی مثل عظیمی و بختیاری داریم که آینده‌دار هستند. اگر شرایط مالی مناسب باشد بازیکنی که به تیم کمک می‌کند را جذب می‌کنیم اما از بازیکنانی که فقط اسم دارند و هر سال به یک باشگاه می‌روند را جذب نمی‌کنیم.

وی در مورد سیاست ملوان در مورد بازی با تراکتورسازی در جام حذفی گفت: هدف ما لیگ یک است اما باید با تیم بزرگ تراکتورسازی بازی کنیم تا به مسابقات لیگ خودمان آسیب وارد نکنیم. سعی می‌کنیم با همکاری همکارانم که خیلی زحمت می‌کشند به گونه‌ای رفتار کنیم که به تیم آسیب نرسد ضمن اینکه بازی خوبی مقابل تراکتورسازی انجام  بدهیم.

مایلی‌کهن در مورد دیدار با تیم‌های ته جدولی در هفته‌های آینده گفت: ابتدا نتیجه بازی امروز و لذت پیروزی امروز از بین نرود و بعد به تیم‌های دیگر و بازی‌های دیگر مثل حریفان انتهای جدولی فکر کنیم. تیم‌های ته جدولی سختکوش هستند. ملوان رکورد زده است و در تمام بازی‌های خانگی پیروز شده‌ایم در واقع 5 برد و یک مساوی خانگی داشته‌ایم.

وی در مورد دلیل نداشتن تیم در لیگ برتر از استان‌های شمالی گفت:  سوال سختی را مطرح کردید اما استعدادهای فراوانی داریم شمال کشور هم پر از استعداد است البته امکانات مناسبی نداریم. اگر با بینش بهتری به داشته‌هایمان نگاه کنیم باید بگویم شهرهای شمالی پر استعداد هستند و این استعدادها در کشورمان پخش می‌شوند. باشگاه ملوان می‌تواند 10 هکتار زمین بگیرد که متعلق به خود باشگاه باشد زیرا در سال ‌های آینده مشکل پیدا می‌شود. در این زمینه به مجموعه استان‌های شمالی به خاطر سرسبزی و آب و هوایی که دارد جفا شده‌ است اما اکنون می‌گویند تالاب در معرض خشک شدن است. کمربندی شهر هم نزدیک 20 سال است که تکمیل نشده است. خواهش می‌کنم مسئولان کشوری نگاه ویژه‌ای داشته باشند. مثلا وقتی دریاچه ارومیه خشک می شود ناراحت می شویم اما اگر تالاب انزلی هم به آن نرسیم خشک می‌شود مثل زاینده رود و دریاچه ارومیه. حق و حقوق شهر و استان‌های شمالی باید داده شود. خیلی‌ها فکر می‌کنند که شمال بهشت برین البته بهشت هست اما با کمترین امکانات.

مایلی‌کهن  در مورد شرایط تیم ملی گفت: با کسی پدرکشتگی ندارم. وقتی تیم ملی خوب کار می‌کند من هم خوشحال می شوم و عاشق تیم ملی کشورم هستم. آقای کی‌روش بعد از برد تیم ملی کجا رفته است؟ این مسایل را می‌بنیم شاید شما توجه نکرده‌اید به این مسایل، بعد می‌گویند به مالزی رفته تا امکانات را ببیند. حتما رفته جوج با نوشابه بزند! پول آن را هم ما باید بدهیم. هزینه سفرهای‌ کی‌روش پای ماست. فوتسال را دیدید که چه نتایجی گرفتید من کینه و عداوتی با کسی ندارم. از کوچک‌ترین فرد باشگاه هم عذرخواهی می‌کنم اگر اشتباه کرده باشم حتی از بازیکن 18 ساله باشگاه که فهمیدم در حقش اشتباه کرده‌ام در جمع از او عذرخواهی کرده‌ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
کاوه حسنی
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۰۷ - ۰۲ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
رفته جوج بانوشابه بزنه تاچشم تودربیاد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها