أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۵۱۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
استعفاهای سفارشی دولت یازدهم به محیط زیست هم رسید و گفته می‌شود دو نفر از مدیران ابتکار که دارای تابعیت دوگانه هستند به زودی از سمت خود استعفا می‌دهند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، در حالی این روزها خبر استعفای سه نفر از وزیران دولت یازدهم خبرساز شده است و این استعفاها با اما و اگرهای زیادی همراه بوده که شنیده‌ها حاکی است دومینوی این استعفاها به سازمان محیط زیست هم رسیده است.

گفته می‌شود مهناز مظاهری اسدی معاون آموزش و پژوهش و یکی دیگر از مدیران ابتکار به دلیل داشتن تابعیت دوگانه این روزها زمزمه‌های استعفایشان قوت گرفته است.

این در حالی است که مهناز مظاهری اسدی که تابعیت آمریکا دارد، گفته است می‌خواهد به دلیل مسائل شخصی استعفا دهد.

پیش از این نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی در مورد برخورد با معاونان و مدیرانی که تابعیت دوگانه دارند گفته بود: فرد دارای تابعیت مضاعف در ایران نمی‌تواند کارمند دولت باشد و از خیلی از حقوق نیز محروم می‌شود چرا که جرمی مرتکب شده است. ممکن است به صراحت عنوان نشده باشد که مرتکب جرم شده است اما این‌ها به عنوان مجازات برای او در نظر گرفته شده است، بدتر از خود پدیده دوتابعیتی این است که افراد واجد آن در مراجع تصمیم‌گیری کشور نیز وارد شوند و مسئولیت بگیرند.

وی گفته بود: این اشخاص همیشه مطمع نظر سرویس‌های جاسوسی بوده و سعی می‌شود که از آنها استفاده شود؛ در عین حال که خود تابعیت مضاعف از نظر حقوق بین‌الملل و حقوق داخلی کشورها امری نامطلوب است و گاهی جرم محسوب می‌شود، به همین خاطر پنهان‌کاری می‌شود و فرد اعلام نمی‌کند که تابعیت کشور دیگری را دارد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۳ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
مگر میشود کسی را که تابعیت دوگانه دارد ایرانی حساب کرد . بقول معروف تخمشان را جای دیگر میگذارند اما قدقدشان برای ماست . چه مملکتی داریم و چه مسئولینی !
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها