يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۵۱۶
زمان انتشار: ۱۷:۵۲     ۰۲ آبان ۱۳۹۵
فرمانده ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی خیلی از اوقات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها تنهاست، گفت: در شورای عالی فرهنگی، 26 دستگاه با 300 مصوبه در حوزه فرهنگی مسؤولیت دارند که ناجا یکی از آن‌هاست.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین اشتری در دیدار با آیت‌الله مصباح یزدی ضمن تسلیت ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) اظهار کرد: نیروی انتظامی بحمدالله یک مجموعه پر ماموریت و گسترده است که وسعت کار و پراکندگی زیادی دارد و امروز یکی از موثرترین مجموعه‌ها در نظام بخشی، آسایش و آرامش مردم محسوب می‌شود.

وی گفت: چندی پیش در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتیم ایشان فرمودند نقش اصلی در امنیت را ناجا ایفا می‌کند و توصیه‌هایی داشتند که ما باید آن‌ها را جامه عمل بپوشانیم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: نیروی انتظامی پاسدار ارزش‌ها و منویات امام(ره) و مقام معظم رهبری است و در حوزه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و امنیتی وظیفه‌ای که بر عهده دارد انجام می‌دهد.

اشتری با بیان اینکه خیلی اوقات در برخورد با آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها نیروی انتظامی تنهاست، گفت: در شورای عالی فرهنگی 26 دستگاه با 300 مصوبه در حوزه فرهنگی مسؤولیت دارند که ناجا یکی از آن‌هاست اما در بسیاری از موارد، نیروی انتظامی پیشتاز بوده و یا کارهای جامانده از سایر ارگان‌ها را انجام می‌دهد و بحمدالله مجموعه همکاران با روحیه جهادی و خدمتگزاری مشغول کار هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها