أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۵۲۵
زمان انتشار: ۰۱:۲۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
ترامپ:
نامزد جمهوری‌خواهان روز یکشنبه دوباره مدعی شد در صورتی که رئیس‌جمهور شود، ایران نمی‌تواند شهروندان آمریکایی را بازداشت کند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری آمریکا گفت در صورت انتخاب شدن به عنوان رییس جمهور آمریکا به ایران باج نخواهد داد.

ترامپ امروز (یکشنبه) در یک پیام توئیتری  با اشاره غیرمستقیم به دستگیری دو شهروند آمریکایی–ایرانی که از سوی دستگاه قضایی ایران به جرم جاسوسی بازداشت شده‌اند، گفت: «ایران دوباره کار خود را کرد و دو شهروند ما را گرفت و برای آزادی آن‌ها پول می‌خواهد. اگر من رییس جمهور شوم دیگر چنین اتفاقی نمی‌افتد.»

نامزد جمهوری‌خواهان پیش از این هم ادعاهای مشابهی را مطرح کرده بود. وی به عنوان نمونه گفته است که در صورت پیروزی در انتخابات به کشتی‌های آمریکایی اختیار می‌دهد که در صورت رویارویی با نیروهای ایرانی، به سمت آن‌ها شلیک کنند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها