يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۵۸۷
زمان انتشار: ۱۱:۳۳     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
رئیس جریان تغییر و اصلاح لبنان با دبیرکل حزب الله دیدار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العهد، میشل عون رئیس جریان تغییر و اصلاح لبنان و نامزد مطرح ریاست جمهوری این کشور با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله دیدار کرد.

در این دیدار جبران باسیل وزیر خارجه لبنان نیز حضور داشت.

وی بعد از این دیدار گفت: سید حسن نصرالله تمام تسهیلات برای حل موضوع انتخاب رئیس جمهور را ارائه کرد.

عون گفت ما به پایان خوبی رسیدیم و امیدواریم که امور را کامل کنیم و از سید حسن نصرالله که در حل مشکل انتخاب رئیس جمهور به ما کمک کرد، قدردانی می کنیم.

نصرالله روز گذشته طی سخنانی به مناسبت هفتمین روز شهادت شهید حاتم حماده از فرماندهان حزب‌الله با اشاره به انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو در این کشور گفت: نامزدی عون برای ریاست‌جمهوری، زمینه را برای تحقق این دستاورد در موعد بعدی فراهم کرد.

وی افزود: ما درباره انتخابات ریاست‌جمهوری سکوت پیشه کردیم، زیرا می‌خواهیم این دستاورد محقق شود و نمی‌خواهیم چیزی بگوییم که کسی را تحریک کند.

سعد الحریری رئیس جریان المستبقل پنجشنبه گذشته رسما از نامزدی میشل عون رهبر جریان ملی آزاد برای ریاست‌جمهوری لبنان حمایت کرد.

وی افزود: گزینه‌های ریاست‌جمهوری امروز زیاد نیست و جز میشل عون نامزدی باقی نمانده که رئیس همه لبنانی‌ها و حافظ حاکمیت و استقلال آنها باشد.

از سه شنبه پنجم خرداد 93(25 می 2014) بیش از دو سال می‌گذرد که کاخ ریاست جمهوری لبنان منتظر ورود جانشین میشل سلیمان رئیس جمهور سابق است و پارلمان لبنان با وجود پایان یافتن دوره ریاست جمهوری سلیمان به سبب اختلافات سیاسی ناشی از وجود فضای دوقطبی و کارشکنی‌های عربستان، نمی‌تواند جانشین وی را انتخاب کند و خلاء ریاست جمهوری همچنان ادامه دارد و تا کنون بیش از 40 نشست پارلمان به ریاست نبیه بری برگزار شده که هیچ نتیجه‌ای به دنبال نداشته است.

نشست آتی پارلمان لبنان، 31 اکتبر جاری(دوشنبه 10 آبان) برگزار می‌شود که به گفته برخی منابع اگر غافلگیرکننده‌های امنیتی رخ ندهد، عون انتخاب خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها