أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۸۶۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۸     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
ابهام در مدرک تحصیلی وزیر امور خارجه دولت یازدهم:
در بخشی از این نامه آمده است: ظاهراً در سال 64 از شما «لغو روادید» شده، اما جناب عالی موفق می شوید با ارتقای درجه در وزارت خارجه، دوره سربازی خود را در اوج جنگ تحمیلی با «امریه» بگذرانید، از دانشگاه «دنور» که در اختیار باندهای صهیونیستی برای پرورش نیرو در عرصه روابط بین الملل هست، غیرحضوری دکتری بگیرید.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، محمد علی رامین از فعالین فرهنگی و سیاسی در نامه ای سرگشاده به محمد جواد ظریف سوالاتی را در خصوص مدرک تحصیلی ایشام مطرح نموده اند که مت کامل این نامه که نسخه ای از آن در اختیار پایگاه 598 قرار گرفته است در ادامه می آید.

جناب آقای ظریف

تنها وزیر فعال «دولت تدبیر و امید» سلام بر شما !

بنده در سخنرانی27 مهر ماه 95 خود در قم، تالار پردیس فارابی دانشگاه تهران، در پاسخ به دانشجویان و برخی از استادان حاضر، ضمن تشریح ساختار نظام «امت-امامت» جمهوری اسلامی که الگویی برای اصلاح ساختار ظالمانه نظام «ملت-دولت»های حاکم بر جهان است، اما بدون دلیل تاکنون از جانب مسئولان امور، مغفول و مسکوت مانده است؛ عرض کردم:

«وزیر خارجه فعلی، محمد جواد ظریف، یک دیپلمات ورزیده که پرورش یافته مکتب «مادلین آلبرایت» وزیرخارجه صهیونیستی اسبق آمریکاست، هر چه توانسته به ارباب آمریکایی امتیاز داده و می دهد و حتی قبل از ورود به مذاکرات 5+1، بدون هیچ ضابطه علمی و ضرورت عقلی، «هولوکاست» را تأیید می کند تا به مثابه «بیعت با اسرائیل»، مجوز مذاکره با آمریکا را از صهیونیست ها دریافت نماید ...»

این جمله بنده، برداشت های مختلفی در رسانه ها بخصوص در شبکه های اجتماعی داشته و البته افرادی نیز این سخن را «اتهام»، یا «مبالغه» یا «تعرض» به شخصیت جنابعالی پنداشته اند؛ حتی سخنگوی شما، آقای جابری انصاری که برای سخن گفتن خود حقوق های کلان دریافت می کند، کلام بنده را «حرف مفت» نامیده است ...

لذا مایلم، برای رفع سوء تفاهم، نکاتی را یاد آوری کرده و پرسش هایی را برای روشنگری در اذهان عمومی مطرح کنم، تا چه بسا، دانسته ها تکمیل و مواضع، حسب آگاهی های جدید اصلاح شود:

الف- شما از سال 1357 تا 1361 با سر کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در سانفرانسیسکو و سپس با نمایندگی کشورمان در سازمان ملل همکاری داشته و همزمان، دولت آمریکا به شما اجازه تحصیل در دانشگاه سانفرانسیسکو را داده است؛ انگیزه دولت آمریکا چه بوده و آیا از ارتباطات شما با وزارت خارجه کشورمان بی اطلاع بوده است؟

ب-ظاهراً در سال 64 از شما «لغو روادید» شده، اما جناب عالی موفق می شوید با ارتقای درجه در وزارت خارجه، دوره سربازی خود را در اوج جنگ تحمیلی با «امریه» بگذرانید، از دانشگاه «دنور» که در اختیار باندهای صهیونیستی برای پرورش نیرو در عرصه روابط بین الملل هست، غیرحضوری دکتری بگیرید؛

در تنظیم قطعنامه «آتش بس» با نوشتن نامه معروف «Tantamount Letter» مشارکت داشته باشید؛ ... لیکن در همین مقطع زمانی دو نکته معلوم نیست:

اول این که نقش شما در آوردن «مک فارلین» به ایران چیست؟

دوم این که چگونه آمریکاییها تعارض خود با جمهوری اسلامی را هنگام کمک به یک دانشجوی ایرانی که همزمان کارمند عالی رتبه وزارت خارجه بوده را توجیه می کنند؟

پ- «دانشگاه دنور» که به نام پدر مادلین آلبرایت یعنی «جوزف کوربل» (Josef Korbel School of International Studies - University of Denver)

نام گذاری شده و پرورشگاه افرادی مانند مادلین آلبرایت، کاندولیزا رایس و امثال جریان صهیونیستی حاکم بر آمریکاست، حاضر شده به شما دکترای غیرحضوری بدهد و زمینه ارتقای جایگاه شما را در وزارت خارجه جمهوری اسلامی فراهم آورد؛ اگر خانم آلبرایت نقشی در پرورش فکری شما نداشته، استاد راهنما و استاد مشاور دکترای شما چه کسانی بوده اند؟

ت- برای تشخیص مراتب انسانیت خانم آلبرایت همین بس که ایشان در سال 1375 در پاسخ به سئوالی می گوید «بله تحریم عراق توسط آمریکا، ارزش تلف شدن نیم میلیون کودک عراقی را داشته است»؛ این خانم که خودش و پدرش را از وارثان «هولوکاست» می داند، چرا تلف کردن نیم میلیون کودک مسلمان عراقی را برای دولت آمریکا مجاز می شمارد و در دادن دکتری به شما همراهی و همکاری می کند؟

آیا تأیید مدعای «هولوکاست» توسط حضرتعالی، خلاف نظر امام خامنه ای، پاسخ به محبت های خانوادگی «Josef Korbel» است؟

*ج-ظاهراً شما در دوره حاکمیت جمهوریخواهان لغو روادید شده اید، اما بعداً در همین حاکمیت، آمریکا دو مرحله شما را به عنوان سفیر و نماینده دائم جمهوری اسلامی در سازمان ملل می پذیرد؛ در حالی که دولت شما، با آن همه امتیازاتی که در مذاکرات به آمریکا داده اید، نتوانست آقای حمید ابوطالب را به عنوان نماینده کشورمان در سازمان ملل منصوب کند؛

واقعاً ماجرا چیست؟ شما چه «ویژگی» برای آمریکاییها داشته اید که آقای ابوطالب نداشته است؟؟*

چ-سئوالات فراوان از جمله در مورد ارتباطات شما با «هنری کسینجر»، «گری سیک»، «لیزا اندرسون» و ... و نیز در مورد عملکرد پر هزینه شما در مذاکرات برجام و عبور از خطوط قرمز تعیین شده توسط امام خامنه ای و فلسفه «قهقه مستانه با دشمنان و پرخاشگری با نمایندگان ملت ایران» و سایر مواضع شما، متعاقباً تقدیم خواهم شد.

ضمناً نتیجه پیشنهادات خود را که در سرآغاز مذاکرات 5+1 تقدیم کرده بودم، جویا خواهم شد.

پیشاپیش از پاسخگویی شما سپاسگزارم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۳۰ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۱۰
۱۰
روزی یک افسر عالیرتبه روسی به طرف ایرانی خودش در خصوص ظریف زمانیکه ایشان در نمایندگی ایران در سازمان ملل به عنوان کارمند مشغول بوده است میگوید این کارمند شما خیل یعجیب سمپاتی به سمت امریکایی ها دارد مواظب او باشید. این اسناد در دستگاههای امنیتی ما هم موجود است و چندی پیش یکی از همان مقامات این را افشاء نمود و سریع از روی سایت ها جمع شد . ببینید امریکا چگونه ایادی خودش را رشد میدهد در زیر گوش ما!!!!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۱ - ۱۷ آبان ۱۳۹۵
توهم زدی دادا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۲ - ۲۳ آبان ۱۳۹۵
از هیلاری پیروز شنیدیم توهم یعنی چی ؟
رحیم
-
۱۳:۴۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۱۰
۱۶
ئاقعا برای شما اصول گرایان متاسفم.ذات پلید خود را نشان دادین .از هیچ کوششی جهت اسیب به دولت که با رای مردم سر کار امده فروگذاری نکردین.این همه خداخدا میکنین من فکر میکنم مغز شما رو ایزوگام کردن که این خدا تو مغز و فکر شما نمیره.
بهتون قول میدم با این حرف ها یک ذره حتی یک ذره از محبوبیت اقای ظریف بین مردم فهیم کم نمیکنین که بزرگترین ضربه رو به رادیکالهای اصولگرا میزنین.
میدونم به شما خوش میگذره اون بالا
ولی از نشست و برخاست با کومور شرقی و فلان جزیره که رو نقشه پیدا نیست هیچی عاید نشد.شماها دچار یک توهم به نام امریکا هستین.امریکا به فکر ساختن جامعه پیشرفته و استفاده از مغزهای ماست
ما اینجا در توهم امریکاییم.
امریکای خبیث همین مسولان دزد دو تابعیتی که اتفاقا همه تابعیت همون امریکای خبیث و کانادا رو دارن همینان.
بهتون قول میدم دوره مخ زدن با تسبیح گذشته دیگه ما جوانای این مملکت تحصیل کرده ایم.
کارای شما شبانه روز تو خوابگاههای دانشجویی نقد میشه منتها بخاطر ازادی بیان که هست گفته نمیشه.
بفکر ساختن باشین امریکا یک توهمه
پاسخ
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
آقا رحیم جان اگر همه جوانان تحصیل کرده این مملکت مثل جنابعالی اینقدر تیزبین باشند که خوش به حال این مملکت، زیرا در آینده قطعاً ملک آمریکایی هها خواهد شد.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۲۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
یعنی به چندر غاز رای که الان ریزش هم ظاهرا کم نداشته استناد می کنی ؟
اره دوست من ذات پلید کسی که مردم ذی حقی که به او رای دادند و فراموش کرده
بی ادبی هایش در مجلس زبانزد شده
محبوبیت ظریف هم توهم است
می دانم که دوست دارید محبوب باشد اما قدری از گفتمان و تز ناشکری و حصر اطراف خودتان بیرون بیایید و واقعیات را ببینید
حالا به من بگو
محبوبیت ظریف به چه دردتان می خورد که این قدر سنگش را به سینه می زنید و دوست دارید محبوبش کنید؟
البته جواب مشخص است
چه خوب بود این اقای بی قانون-وسط مجلس معلوم شد-بی اخلاق یک کم زبان دفاع از مردم هم به طور ظاهر هم که شده نشان می داد.
ظریف محبوب ؟!
خخخخخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۱۴ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
بله
من هم به تو قول می دهم تا وقتی که خود را نماد تمام دانشجویان ندانید جامعه را درک نمی کنید
هو
ما هم زیاد داریم می نشینیم و بحث و نقد می کنیم
اخر 88 تحصیل کرده های مملکت علیه همین فتنه گر ها شعار دادند
دوست عزیز انقلابی من هم می داند که این حرف ها اشتباه است زیرا اقا حضرت سید علی فرموده
- نگاه به عده ای غر زن کنار نشسته نکنید ، خیل عظیم مملکت در صحنه هستند -از صحبت های همین امسال است
ارزوی حذف اسلام از جمهوری را به گور خواهید برد
علوی
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۷ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
رحیم جان بیدار شو از برجام چیزی نمونده غیر از خرابه های تأسیسات هسته ای
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۱ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
اصلاح طلبان در 8 سال دولت قبل از هیچ کوششی جهت آسیب به دولتی که با رای 24 میلیونی مردم سرکار آمده بود فروگذاری نکردند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۱۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
لعنت بر هر چه كدخداپرست و كدخدازده و كدخدادوست و كدخدابمال است
حالا اين ناآدم . هركه مي خواهدباشد
دانشجوی پلی تکنیکی
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
شما باید کمی بزرگتر بشی و کمی از درس و مشق فاصله بگیری و مطالعات آزاد در تاریخ انقلاب و حضور استعمار انگلیس و امریکا را بفهمی ،آنوقت یه کوچولو بیشتر خواهی فهمید دشمن کیست و دوست کیست!
پدران و برادران ما با انقلابشان و حضور در جبهه های جنگی که امریکا و عمالش تحمیل کردند باعث شدند تو امروز در امنیت باشی و در خوابگاه بشی تحلیگر مسائل سیاسی!
و از ظریفی چشم بسته حمایت کنی یا از روحانی که " دروغ" گفت و فریب افکار عمومی برایشان مثل آب خوردن است و اگر لازم باشد کما اینکه تحریف تاریخ اسلام هم میکنند،حدیث و روایت جعل می کنند تا خود را و گندشان را تطیر کنند!
شما تصور کن یک معمم بنان حسن روحانی رئیس جمهور است و این چنین دروغ می گوید و سیستم مدیریتیش آلوده به فساد است مثل هاشمی!
خوب مردم اگر دین و اصولگرایی را در اینان بخواهند الگو برداری کنند که ممملکت می شود از دوره ناصرالدین شاه و پهلوی بدتر!
دوست عزیز!
بیشتر مطالعه کن! انهام از منابعی که دست پخت طرف امریکایی و یا نوچگانش در داخل نباشد!
توصیه میکنم مجموعه بیست گفتار شهید مطهری،چهل حدیث امام خمینی و نامه حضرت علی ع به مالک اشتر را حتما چند بار بخوان تا معلوم شود رئیس جمهورت و وزیرانش در چه شان و جایگاهی از منظر سیره اهل بیت ع و امام و رهبری هستند!
تا بفهمی چرا مردم نمیتوانند توهم " افتاب تابان" و معجزه قرن روحانی را ببینند!
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۳۹ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
ذات پلید این ها چندین ساله بما اثبات شده آقارحیم حرص اینارو نخور متوهم های بیماردل که به هر ریسمون پاره ای چنگ میزنن بلکه نجات پیدا کنن هنوز جای سوزش رای 4میلیونیه کاندیداشون اخه خوب نشده هنوز نمیدونن چجوری تحمل کنن این مسخره شدن از طرف مردم رو حالا رای اوردن تمام هردولیست تکرار میکنم هر دو لیست که نمکی شد به زخم سوخته قبلیشون پس این هذیان ها طبیعیه
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۷ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
توهم در منطق یعنی گمانی که زیر 50 در صد احتمالش می رود
زیر صفر چه می شود هنوز تعریفی نیامده
یعنی همین که یکی بیاید ادعا کند دولیست رای اورد و به ان چچچنگ می زند به هر اسمان و ریسمانی چنگ نمی زند به توهمش چنگ می زند
نمی تواند
در ظاهر داستان همان دروغ است ، عده ای دروغ گو
یعنی ان که جاهل همه را به کیش خود پندارد
به احمدی نژاد می گفتند معلوم شد خودشان دروغ گو و متوهم هستند
تعلیق قرار گاه نداشتیم این یکی
فیش های حقوقی- نه نجومی-طبق قانون بوده عجب
اصلاحات اکثر مجلس جدید
این ها پس چیست؟
جالا دم خروسشان بیرون می زند
افرین
در توهمش ظاهرا همین اعدای مسخخخره کافی که تنها دولتی است که رای 50 درصد داشت که زیر ذره بین تقلب است
و در ادامه سوزش همین کافی که تنها دولتی که عاجز بود ملس را قبضه کند
طفلک ها نگرانی باعث شده فراموش کنند مشکوک دروغ نگویند
رفيعى
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۴۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۸
۷
موضوع تحصيل و ارتباط ايشان باافراد ذكرشده درصورت صحت مطلب يادشده مهم است بايد مسئولين ورود كنند. با اين نكته آقاى رامين به هيج عنوان موافق نيستم كه آقاى ظريف ديبلمات ورزيده هستند حال معتقد به هر مكتب باشند، متاسفانه آقاى ظريف هم كمان مى كندبسياركاركشته است و يكى از دلايل آن را تدريس نوشته هايش مى داند اما ايشان در طى مذاكرات برجام ثابت كردند شايستكى وزارت خارجه ايران عزيزمان را ندارند زيرا توانش را ندارند.به همين دليل شركت ايشان در مذاكرات سوريه هم نكران كننده است. و در آخر آقاى رامين به نظر من جند نفرديكر احتياج به رصد دارند كه مهمترين آنها آقاى عراقجى است.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۰ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
لابد جلیلی (کاندیدای شما با رای فاخر 4میلیونی) وزیر شایسته ای بود ک هربار میرفت با سوغاتی تحریم جدید برمیگشت
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۱۸ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۵
۳
چه خبر از توهین شما به خبرنگاران
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۳۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
جه خبر از تندی ظریف با نمایندگان مجلس و خنده و نرمی با دشمنان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۱:۴۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
چه خبر از بداخلاقی بی قانون ی ظریف و بی سواد خواندن این همه فرهنگی و خواص سیاسی و ... و ...
چه خبر از فحاشی های علی مطهری در صحن علنی مجلس
چه خبر از بی ادبی تمدن جانتان در پرسش و پاسخ های دانشجوییییی
چه خبر از عقب مانده-خودش و خانوادش-خواندن مردم مستضعف بخش ها و روستاها به خاطر تصمیم گیری در رای مجلس
خوش بگذره
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۶ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۹
۶
برادر خلیی از این آقایان دست پروده وآموزش دیده اسراییل وامریکاه هستند که در نظام نفوذ وکم کم ایران را به سمت غرب هدایت میکند اما بدانند دست خداوند وخون شهدا و رهبری عزیر بر سر این کشور است و اینها آرزوی خود را بگور خواهند برد
پاسخ
عالی بود
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۶
۶
عالی بود هر چند هوچیگران قلم به مزدور تلاش میکنند صورت مسئله را پاک و مانع تنویر افکار عمومی و پرسشگری از سبقه مبهم نه تنها ظریف که بسیاری مسئولین و خانواده هایشان شود!
دولتی مثل احمدی نژاد لازم است تا حقایق و گذشته این جماعت را کف دستشان بگذارد تا معلوم شود صاحبان انقلاب و جانبرکفان آن چه کسانی بودند و مفت خواران فرصت طلب حلقه های زر- زور - تزویر کیانند که چنین مدعی اند برای مقابله با نیروهای انقلابی و ارزشی پاکدست ،حاضرند مملکت را به آشوب بکشانند!
نظام جمهوری اسلامی یک انقلاب درونگرا برای پالایش نااهلان و نامحرمان انقلاب که حتی روزی انقلابی گری را ادعا داشتند و اینک همسو با استکبار و صهیونیزم بین المللی انقلاب اسلامی و آرمانهای الهی آن را تحریف و به قهقرا مایل میکنند، دارد.
دیر یا زود این اتفاق در مجاری قانونی خواهد افتاد آنچنان که در تیر ماه سال 1384 افتاد اما با بی تدبیری فصل ثمر بخشی،شکوفه های امید و اقتدار و خدمت باغ نو پای نیروهای ارزشی و انقلابی را با دستان خودشان بر باد و گردباد نا هلان و نامحرمان انقلاب سپردند و حالا در آن باغ نوپا ،باید برهوت برجام ،تهدید و رجز های دولی بی مقداری چون عربستان و قطر و امارات و ...را دید وشنید!
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
خدا رحمت کند حضرت امام را که فرمودند من در میان شما باشم یا نباشم نگذاریداین انقلاب بدست نامحرمان بیافتد. امروز این اتفاق نیفتاده است؟؟؟؟
کریم
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۳۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۶
۶
اقا محمد واقعا هدفتان در مورد این جملات چیه . واقعا فقط تشنه شنیدن مجهولات ذهنتان هستید . توی اینهمه مشکلات دولت چه داخلی چه خارجی شما دیگه واقعا سربار دولت نشید و این سوالات را بزارید برای وقتی که دکتر ظریف بازنشسته بشن و وقت داشته باشند . چون با پاسخ به این سوالات صدتا کار عقب می افته و انتظار نداشته باشید که کار ملت بخوابه . فقط و فقط به خاطر چندتا سوال مبهم شما . ضمنا دکتر تو مجلس قبل با رای زیاد وزیر شد و به این سوالات پاسخ کوبنده داد . حالا شما از فرط بیکاری هر روز یه سوال درست میکنی و ..... میخوای همان دقیقه جوابت را بده .
پاسخ
رضا احمد زاده
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۵ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۶
۶
ضمن تائید مطال آقای رامین که واقعا سئوالات بجایی از دکتر ظریف دارند . می خواهم عرض کنم :
.ایشان پرورش یافته در خانواده ای مرفه و کارخانه دار در دوران پهلوی هستند.
.ایشان تحت نظر پدر سلطنت طلب خود تربیت و پرورش یافته است.
.رفتن به خارج ایشان هم برای ادامه تحصیل نکات جالبی دارد که در کتاب آقای سفیر در باره واسطه شدن یک ساواکی برای اعزام وی به آمریکا سخن گفته شده است.

البته بنظرم در جایی که دولت را تحصیلکردگان انگلستان ! قرق کرده اند آقای رامین چرا برای حضور یک تحصیل کرده آمریکا! ناراحت شده اند!
پاسخ
وحید
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۱۷ - ۰۳ آبان ۱۳۹۵
۵
۴
دوست عزیز رئیس این آقا مگر حاضر به مناظره با رئیس جمهور پیشین شد با این استدلال که وی هم شان او نیست که حالا شما انتظار دارید خود ایشان حاضر به پاسخگویی به شما باشد که ظاهرا از نظر مقام با هم هم رده نیستید.
ولی آفرین به شما که در زمانی که بسیاری از خواص بی بصیرت خواب هستند مطالبات به حق خود را سریحا اعلام می کنید.
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
اره اگر رای لازم داشت وظیفه ش می دونست به عنوان وظیفه شرعی مناظره را پس نمی زد
اره درسته
گردن کشی یعنی همین که خودش را برتر می دانه به استناد دو شایی رای ریزش کرده
اره باز
خود بزرگ بینی هم دلیل موجه می خواد به استناد کدوم رای هم شان نیست ان هم کسی که رکوردار رای تاریخ انقلاب است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۴۲ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۵
۷
چرا یه فعال رسانه ای معمولی تونسته همچین درخواستی را از دکتر داشته باشه . مگر شما فعال رسانه ای چیکاره مملکت هستی که در مورد وزیر والا مقامی مثل ظریف درخواست جواب کرده ای .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
می دانید چرا؟ چون این انقلاب مال همه است و همه این حق رادارا میباشند نه یک عده خاص که نه انقلاب رادیه اند ونه انقلابی میباشند. میایند با وقاحت تمام می گویند ما سهممان را ازانقلاب وصول کردهایم. اگر آنها چنین ادعایی دارند پس خانواده محترم شهدا و جانبازان باید کلبیت المال را جارو کنندو این درحالی است که آن عزیزان کوچکترین چمشداشتی به این مالها ندارند.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۳۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
اولا هنوز معلوم نیست دکتر باشد تا وقتی مدارکش را ارائه ندهد ، از هرکس سوال کردند باید مدارک و اسنادش را ارائه بدهد نه فقط این اقا
دوما مگر مملکت ارث پدرتان است ؟ دلش خواست پرسید عرضه دارد جواب میدهد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۵۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
اره دوست من پاسخ درستی ه
اما به استناد پاسخت من هم یک پاسخ به این اقای طلبکار می دهم
شما چه کاره ای که به یک خبر نگار شناخته شده سابقه دار مملکت اشکال کنی ؟
چه کاره ای تو؟
چه کاره اند مردم که رای بدهند یا ندهند
مردم معضل هستند
بله ناخواسته لو می دهند
به کوری چشم دشمنان و منافقان هم جمهوری باقی خواهد ماند و هم اسلامی
جمهوری اسلامی نه یک کلام بیشتر نه کمتر
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
اخه جناب ظریف به درخواست بزرگ ایناهم پشیزی ارزش قائل نشد چه برسه به این خورده ریزا
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۳ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
اخ اخ چه قدر مهم و چه اتفاق مهمی افتاده که ظریف جواب نداده
عزیزم اصلا کسی براش مهم نیست که ظریف جواب داده یا نه ؟ یعنی اصولا اگر دو کلاس خوانده باشی مبحثی در ادبیات یاد گرفتی به عنوان استفهام انکاری
البته یادم رفت شما که دیگه ایرانی نیستید کم کم باید انگلیسی یاد بگیرید
بزرگ اینا میر حسین چه به چیز چیز افتاده بود ، به هر حال مهم نیست که جواب داده یا نه ؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۴۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
اخه می دانید جالبش این جاست که اگر حماقت پروا شد و برای نامه هایی که نیاز به جواب نیست ، عده ای پیدا شوندو ادعا کنند جواب که لازم است هیچ -یکی-جواب نداد-دو تا-اصلا حالا که این قدر دنبال جوابید اصلا حساب نیاور که جواب نداد--- مغلطه سه تا شد دو تا مقدمه و نتیجه خودش برید و دوخت و پوشید مبارکش لباس حماقت -ضمن این که می تواند جواب بدهد و اگر نداد و موضع نگرفت یعنی ریگی به کفشش است
جالا که این جور است جالبش این جاست که اصلا احمدی نژاد دادگاه رسمی هم شرکت نکرد بعد از دولتش و پشیزی ارزش قائل نشد یو هو هاهاهاهاهاهاها
علی
New Zealand
۱۷:۲۶ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۶
۵
لعنت به شما . آقا صراحتا صلاحیت تیم مذاکره کننده رو تایید کردند . نیازی به پاسخ نیست . پاسخ رو از متن سخنان آقا دریافت کنید .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۰۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
علی جان واقعاً آقا از هاشمی راضی هستند که در مقابلش سکوت نموده است؟؟؟؟ از این نمونه ها زیاد است این عمار ما عمار که با بصیرت باشد کم داریم و گول ظواهر را میخوریم.
ناشناس
Sweden
۲۳:۴۵ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
امام خمینی هم در برهه ای صلاحیت بنی صدر را تایید کرد
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۶ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
صلاحیت بنی صدر توسط چه کسی تأیید شد؟اگر فکر کرده ای حضرتامام این کار را کرده اند به صحیفه حضرتامام رجوع نمائید که در آن صراحتاً اشاره شده مناز اول با ریاست جمهوری بنی صدر مخالف بودم و این اقدام مربوط به آقای هاشمی رفسنجانی بوده است مانند اعلام قائم مقامی منتظری که امام با آن هم مخالف بودند ولی هاشمی اعلام کرده بود و امام هم چاره ای ندیدند.
ناشناس
Germany
۰۴:۲۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۳
۴
اقای ظریف خیلی وقت است که ، ریزش کرده از زمان اول دولت احمدی نژاد ، شاید باورتان نشود تما تظاهرات علیه احمدی نژاد در نیورک با علامت اقای ظریف بود
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۳:۲۱ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
اره برادر چه خوب بود کسایی که توی ایرانن هم مثل شما صاحب شعور بودند ، نیویورک و امریکا دشمن و از هرکس حمایت کرد اون شخص اگر برائت نکرد مورد دارد
فرموده امام هم هست
ناشناس
United States
۱۶:۳۲ - ۰۵ آبان ۱۳۹۵
۵
۵
تو ایران یه نفر کار میکنه و صد نفر در قبال اون شخص میخوره . نمونه عملی اینه که دکتر ظریف کار میکنه و صدتا فعال رسانه ای بیکار دنبال سوژه میگردند .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۸ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
چیکار میکنه ؟!! صنعت هسته ای را سیمان میکنه بعد برای اجرای برجام و لغو تحریمها به کدخدا التماس میکنه !
ناشناس
Sweden
۱۵:۱۵ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
ببین قصاب هم در کار جراحی بسیار فعال است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۳۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۳
۴
تایید هلوکاست توسط ظریف به معنای به رسمیت شناختن رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی است .
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۲۷ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
از این قبیل جماعت که سرشون در آخور دیگران است نباید به جز این توقع داشته باشیم.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۸ - ۱۰ آبان ۱۳۹۵
تایید هولوکاست یعنی راستگو دانستن دشمن دروغ گو و این همان اعتماد به دشمن است که خودس را در برخورد های سیاسی ظریف مشخص می کنه ، دشمن در مورد هولوکاست راست گفته ، هولوکاست یک موضوع علمی نیست سیاسیه برای همین هم هر کس علیه هولوکاست حرف زد کارش تموم
جلب می شه یا برکنار از تمامی فعالیت ها
حالا هولوکاست سیاسیه چه سیاستی ،
از دل هولوکاست حق نداشته رژیم صهیونیستی بیرون میاد به عبارتی منظور طراحان و سناریو نویسان و لاف و گزاف زنان هلو کاست یعنی ان که پذیرفتند در حق یهود ظلم شده و نتیجه مطلوب را هم پذیرفتند دولت رژیم جعلی این یک موضوع درام نیست که کسی بپذیرد پذیرش هلو کاست یعنی به رسمیت شناختن رژیم جعلی یا نه این همان چیزی است که یهود و امریکا می خواهد و به ان اشاره کرده ، حالا البته این هم بماند که به قول معروف یه من ماست چه قدر کره داره ، به قولا ان گنده تر از تو هم نتوانست هیچ کس نمی تواند چرا که اقا فرموده
شما-رژیم جعلی - 25 سال اینده را نخواهید دید
این ها که با پشتوانه بسیار ضعیف کوچکش هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۵ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
اسرائیل فلسطین رو میتکونه فلسطین باهاش فوتبال دوستانه بازی میکنه به رسمیت میشناستش ما اینجا شدیم کاسه داغ تر از آش خود فلسطینیا مارو قبول ندارن یادتون رفته خون شیعه رو؟
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۲ آبان ۱۳۹۵
اره و به نظرت اعای درستی کردی که فلسطین اسرائیل و به رسمیت می شناسه اون هم به استناد فوتبال
یعنی به استناد فوتبال متوجه شدن همه که فلسطین اسرائیل و به رسمیت می شناسه
عجب مدعای جالبی
ببین ما داریم در مورد سیاست صحبت می کنیم نه ورزش ، خب بوفون هم مقابل تیم اسرائیلی بازی می کرد و بعد از هر گل فریاد می زد فلسطین فلسطین
دروگبای ساحل عاجی که صد شرف داره به امثال ایکس هم از فلسطین حمایت کرده بود در صورتی که توی یک تیمی بود مثل چلسی و چند بازی با باشگاه های اسرائیلی داشته
عجب استناد جالبی
توهم یعنی همین
از کجا می گی فلسطین اسرائیل به رسمیت می شناسه
همین الان رای گیری هم کردی فهمیدی؟ اره دیگه
سیاست همه توی ورزش مثل جمهوری اسلااااممممی ایران نیست
جالا امیدوارم دانسته باشی
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۲ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۴
۴
میگم نمیشه اینجوری فکر کرد که ظریف با ظرافت از طرف ایران برای گیج کردن سیاست مداران امریکا در صحنه است ؟
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۴ - ۰۹ آبان ۱۳۹۵
از قرار معلومبا بازیی که غربی ها با ایشون کرده اند سرخود جناب ظریف گیج خورده است.
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۰۲ - ۱۱ آبان ۱۳۹۵
نه خیر جانم چون سیاست جمهوری اسلامی روند مشخصی داره که ثابت شده ست و اقا توضیح داده ان این خلاف سیاست ایرانه ، جمهوری اسلامی نیازی به این کار ها نداره چون حتی ظریف مکالمه تلفنی هم داشته با دوستان عزیز مورد اعتمادش و کلی کارایی که امام رد کرده بود
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۵ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
آدم هایی که با لباس دین شروع می کنن به سهم خواهی کردن از انقلاب و یاری امام منو یاد آدمایی می اندازه که در زمان امام علی بخاطر یاری اسلام وپیامبر شروع به سهم خواهی کردند

چه خوبه که از تاریخ اسلام درس بگیریم واشتباهات گذشته رو تکرار نکنیم (لطفا 2تا کتاب در این زمینه محض رضای خدا بخونید)

وضع فعلی آدم ها مهم . امام ورهبر زمان خود رو بشناسیم .
پاسخ
نا شناس
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۲۷ - ۲۲ آبان ۱۳۹۵
۱
۰
دلم خنک می شه وقتی اتیش گرفتن عده ای به خاطر کاهش قیمت دو سه قلم جنس به کسی رای دادن که کاخ آرزوهاشون رو لرزونده می بینم
خخخخخ
اگه معیار رای دادن عده ای این باشه ،وااااااااااای مصیییییبتا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها