أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۶۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، اولین وزیر ورزش ایران می‌گوید از طریق کفاشیان به کی‌روش پیغام دادم تا در چارچوب وظایف خود عمل کند.
محمد عباسی اولین وزیر ورزش ایران در گفت‌و‌گویی پیرامون کی‌روش و انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی صحبت کرده است. وی در مورد رفتارهای سرمربی پرتغالی ایران می‌گوید:موضوع کی‎روش بحث حرفه‎ای داخل فدراسیون است. وزارت ورزش به عنوان سیاستگذار باید رعایت سیاست‎های ابلاغی را انتظار داشته باشد؛ پس با کی‎روش مشکلی نداشتم اما در خصوص شرایط، ضوابط و چارچوب‎های سرمربی با کفاشیان چندین بار صحبت کردم و اعتقاد داشتم که سرمربی باید در جاهایی امکان خلاقیت داشته باشد و در اموری هم باید مقید باشد. با اینکه مایل بودم یک ایرانی سرمربی تیم ملی فوتبال باشد، اما در آن شرایط شاید هر یک از سرمربیان داخلی می‎آمدند، ممکن بود تمکین نشوند و قدرشان را ندانند. از طرفی بعضی از اختلافات هم  باعث تشنجی بزرگتر در فوتبال می‎شد. در عین حال اعتقاد داشتم که هر کسی سرمربی باشد، نباید هر کاری که خودش خواست بکند. نگران بودم که ما یک فرد خارجی را با انضباط تیم‎های اروپایی و یک رزومه نسبتا خوب را به ایران آوردیم، اگر کنترل نکنیم شرایط طور دیگری رقم خواهد خورد و احتمال بهره‌وری خوب را نخواهیم داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها