أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۶۲۹
زمان انتشار: ۱۳:۰۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران گفت: طی سفر هفته گذشته به عراق توافقهای خوبی حاصل و مقرر شد برای ایجاد امنیت در مرزهای شمال غرب، میانی و دریایی گشتهای همزمان در 2 سوی مرز برقرار شود.
به گزارش پایگاه 598، سردار قاسم رضایی یکشنبه شب در جریان بازدید از مرزهای شرق خراسان رضوی در حوزه شهرستان تایباد طی گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تامین امنیت برای رفت و آمد زائران اربعین حسینی از مهمترین برنامه های جاری در این چارچوب است. 

وی ادامه داد: با همکاری عراق سه مرز شلمچه، چذابه و مهران در آمادگی کامل برای ورود زائران حسینی هستند. 

فرمانده مرزبانی جمهوری اسلامی ایران در ادامه گفت: هم اینک بهترین وضعیت را از لحاظ امنیت در تمامی مرزهای کشور داریم و این مهم در سایه تلاشهای مرزبانان و نیروهای مسلح حاصل شده است. 

وی افزود: ایران افزون بر هشت هزار کیلومتر مرز با 15 کشور دارد و با تمام آنها در تعامل و ارتباط است و در این میان مرزهای خراسان رضوی ازامنترین هاست. 

سردار رضایی ادامه داد: اگر امروز با کمال آرامش در نزدیکترین نقطه مرز افغانستان گرد هم آمده ایم و در امنیت مطلوب به سر می بریم به برکت خون شهیدان و تلاشهای مرزبانانی است که در واقع ادامه دهنده راه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس هستند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها