يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۶۴۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
نيروهاي عراقي در ادامه عمليات آزادسازي موصل ۹ روستاي ديگر را در محور القياره آزاد كردند و ۲۹۹ تن از عناصر داعش ۱۲ ساعت گذشته كشته شدند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري عراق پرس، ارتش عراق در راستاي عمليات آزادسازي موصل موسوم به «قادمون نينوي» موفق شد 9 روستاي ديگر را آزاد كند.

فرمانده عمليات مشترك، زيرمجموعه ارتش عراق اعلام كرد در محور «القياره» روستاهاي «هراره»، «الرصيف»، «اصفيه» و «طوبيه» آزاد شدند.

نيروهاي پليس فدرالي نيز در همين محور روستاهاي «ابوفشكه عليا و سفلي» و «اخوينه»، «عين»، «الشك عليا و سفلي» و «السفينه» را آزاد كردند.

همچنين فرماندهي لشكر نهم از سمت محور الكوير از روستاهاي «ابراهيم» و «العداله» و «كاني حرامي» و «بلاوات» كه پيشتر آزاد شده بودند بازديد كرد.


درباره خسارت‌هاي داعش طي 12 ساعت گذشته فرماندهي عمليات اعلام كرد كه 299 تن از عناصر اين گروه تروريستي در محورهاي عملياتي الكوير، القياره و سد موصل كشته شدند و 20 خودروي بمب‌گذاري شده آنها منهدم و 45 تله انفجاري نيز خنثي شد.

روز گذشته اعلام شد كه نيروهاي عراقي به فاصله 5كيلومتري داعش رسيده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها