أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۶۴۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
منابع نظامي سوري از آماده شدن ارتش سوريه براي نبرد بزرگ آزادسازي محله‌هاي شرقي حلب از اشغال تروريست‌هاي تكفيري و ورود نيرو و تجهيزات بيشتر به جبهه‌هاي حلب خبر مي‌ دهند.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم از سوريه، يك منبع نظامي از حلب تاكيد كرد ارتش سوريه آمادگي‌هاي خود را براي نبرد حلب با هدف آزادسازي محله‌هاي تحت اشغال گروه‌هاي تروريستي تكميل مي‌كند.

اين منبع از ورود نيروها و تجهيزات نظامي بيشتر به جبهه‌هاي حلب خبر داد كه از لشكر دهم و لشكر هفتم از منطقه النبك حومه دمشق به سوي جبهه‌هاي محور جنوب غربي حلب آمده‌اند.

اين منبع در ادامه به خبرنگار تسنيم گفت : درگيري‌هاي شديدي ميان ارتش سوريه با تروريست‌ها در جبهه سوق الجبس در جنوب غربي حلب جريان دارد كه در جريان اين درگيري‌ها، چهار تروريست وابسته به باند موسوم به جيش الفتح به اسارت ارتش درآمدند.

منبع سوري افزود: گروه‌هاي تروريستي با هدف اشغال مجدد گردان پدافند هوايي در حومه جنوبي حلب كه روز گذشته آزاد شد،‌حمله گسترده‌اي را به اين مكان انجام دادند كه اين حمله آنها از سوي ارتش دفع شد و در نتيجه آن دست‌كم 20 تروريست به هلاكت رسيدند و دو خودروي آنها منهدم شد و در سايه درگيري‌هاي شديد، ديگر تروريست‌ها پا به فرار گذاشتند.

از محله صلاح‌الدين حلب هم خبر مي‌رسد كه ارتش سوريه با تروريست‌هاي تكفيري درگير شده است و با ايجاد كمين محكمي، هفت تروريست را به هلاكت رساند، نيروهاي ارتش چندين ساختمان را در اين منطقه از لوث تكفيري‌ها پاكسازي كرده‌اند.

خبرنگار تسنيم همچنين از عمليات شناسايي هوايي در تمام محور غربي حلب خبر داد كه از شب گذشته آغاز شده است،‌اين عمليات در پي دريافت اطلاعاتي مبني بر تجمع تروريست‌ها در اين محور آغاز شده بود،‌جنگنده‌هاي ارتش همچنين مواضع تروريست‌ها در تقاطع الراشدين و المنصوره تا جبهه الراشدين-جاده الشام را بمباران كرده‌اند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها