يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۶۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
اكبر رنجبرزاده از برگزاري جلسه رأي اعتماد وزراي پيشنهادي در يكشنبه هفته آينده خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، اكبر رنجبرزاده عضو هيئت‌رئيسه مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران تسنيم، با بيان اينكه روز گذشته در نامه‌اي كه رئيس‌جمهور براي معرفي 3 وزير پيشنهادي  رزومه و برنامه‌هاي فخرالدين دانش آشتياني را به مجلس ارائه نكرده بود، گفت: صبح امروز برنامه‌هاي پيشنهادي اين وزير پيشنهادي در اختيار مجلس قرار داده شد.

وي با بيان اينكه روز سه‌شنبه 4 آبان نامه معرفي سه وزير پيشنهادي دولت به مجلس اعلام وصول مي‌شود، ادامه داد: طبق آيين‌نامه داخلي مجلس يك هفته پس از اعلام وصول بايد جلسه رأي اعتماد به وزرا برگزار مي‌شود.

عضو هيئت رئيسه مجلس ادامه داد: اگر روز سه‌شنبه نامه رئيس جمهور در صحن علني مجلس اعلام وصول شود  احتمالاً روز يكشنبه 9آبان جلسه رأي اعتماد به وزرا برگزار شود.

به گزارش تسنيم، رئيس‌جمهور روز گذشته (يكشنبه  2 آبان) در نامه‌اي به علي لاريجاني رئيس‌ مجلس شوراي اسلام، سيدرضا صالحي اميري، مسعود سلطاني فر و فخرالدين احمدي دانش ‏آشتياني را براي تصدي وزارتخانه هاي فرهنگ و ارشاد اسلامي، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش، به ‏مجلس معرفي كرد.‏


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها