کد خبر: ۳۹۸۶۵۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
رئيس انجمن كاشي سراميك كشور با بيان اينكه اكثريت واحدهاي كاشي و سراميك با كمتر از ۵۰ درصد فعاليت مي‌كنند، گفت: همچنان كارخانه "ايرانا" تعطيل و هيچ تسهيلاتي براي كمك به اين واحد توليدي اختصاص پيدا نكرده است.

به گزارش پایگاه 598، بهنام عزيزاده در گفت‌وگو با تسنيم، با اشاره به اينكه به خاطر شروط مختلف ارائه تسهيلات 16 هزار ميلياردي كارخانجات كاشي و سراميك از ليست دريافت كنندگان اين وام حذف شده‌اند، اظهار داشت: تا اين لحظه هيچ تغييري در شرايط اتفاق نيفتاده و واحدهاي كاشي و سراميك به اين دليل كه نيروي انساني بالاي 100 نفر دارند از ليست واجدين شرايط حذف شدند.

وي با بيان اينكه اكثريت واحدهاي كاشي و سراميك با كمتر از 50 درصد فعاليت مي‌كنند، افزود: هيچ اتفاق خاصي در بخش توليد به وجود نيامده و همچنان واحدهاي توليدي بدون كسب سود غير اقتصادي به فعاليت مي‌پردازند.

رئيس انجمن كاشي و سراميك كشور در خصوص وضعيت كارخانه كاشي و سراميك"ايرانا" كه چند ماه گذشته تعطيل شده بود نيز گفت: همچنان اين كارخانه تعطيل است و هيچ تسهيلاتي براي كمك به اين واحد توليدي اختصاص پيدا نكرده است.

عزيززاده تصريح كرد: دولت بايد يك سياست جدي را براي رفع ركود بازار انجام دهد چراكه اگر توليدكننده‌اي با دريافت تسهيلات اقدام به توليد كند اما خريداري در بازار نباشد هيچ دردي از توليد دوا نشده و مشكلات برقرار است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها