کد خبر: ۳۹۸۶۶۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۴     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
سرمربي منچستريونايتد پس از شكست سنگين تيمش از مدافعان حريف تمجيد كرد.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، ژوزه مورينيو، سرمربي منچستريونايتد پس از قبول سنگين‌ترين شكست دوران حضورش در فوتبال انگليس در قالب باخت 4 برصفر در خانه چلسي در هفته نهم ليگ برتر انگليس از مدافعان باشگاه سابقش تمجيد كرد.

 او گفت: خيلي بد شروع كرديم و تا آمديم گل خورده را جبران كنيم با يك اشتباه بار ديگر دروازه‌مان باز شد.در ادامه هر چه بيش‌تر براي جبران  تلاش كرديم، بيش‌تر گل خورديم.تصور مي‌كنم اگر براي جبران يكي از 4 گل بيش از حد به آب و آتش مي‎زديم، گل پنجم را هم مي‌خورديم!  چلسي در 20 دقيقه اول خوب بود و در ادامه به لاك دفاعي فرو رفت. علاوه بر دفاع خوب، آن‌ها در ضدحملات هم سازمان‌يافته نشان دادند و از اين طريق ضربات نهايي را به ما زدند.

آقاي خاص در ادامه افزود: در خط دفاع اشتباهات فردي زيادي مرتكب شديم. مي‌خواستيم از طريق فضا دادن به راشفورد، زلاتان را حركت دهيم و مدافعان حريف را به مشكل وا داريم اما تمهيد ما نتيجه نداد و ضدحملات رقيب همه نقشه‌هايمان را از بين برد.  اگر درباره داور حرف بزنم، مي‌گويند چون 4 بر صفر شكست خورده، بهانه داوري را مي‌گيرد. تيم‌هاي بالاي جدول در جدال با هم امتياز از دست خواهند داد و ما اميدوارم به زودي با بردن بازي‌ها به بالاي جدول برگرديم.

مورينيو درباره رفتار هواداران گفت: جو ورزشگاه معمولي بود. انتظار خاصي نداشتم. دوستان ما دوست مي‌مانند و صميمي‌ها هميشه كنارمان هستند.اگر از حرف پايان بازي من با كونته بپرسيد، بايد بگويم اين حرف‌ها را به او زدم، نه به شما. اگر خطاب، شما بوديد،قطعا ماجرا را بازگو مي‌كردم اما حالا اين به عنوان يك راز نزد من و كونته مي‌ماند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها