يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۶۶۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
مهاجم پرتغالي كهكشاني‌ها به هنگام گلزني هم‌تيمي‌اش حركت عجيبي انجام داد.

 به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، رئال‌‎مادريد شب گذشته (يكشنبه) در هفته نهم لاليگاي اسپانيا به سختي با نتيجه 2 بر يك در ورزشگاه سانتياگوبرنابئو از سد اتلتيك بيلبائو گذشت، ديداري كه آلوارو موراتا در دقيقه 84 با گلي كه به ثمر رساند، سه امتياز بازي را از آن كهكشاني‌ها كرد. 

تصاوير منتشر شده از صحنه گل موراتا، حركت عجيبي از رونالدو را نشان مي‌دهد. بر اساس گزارش رسانه‌ها، فوق‌ستاره پرتغالي كهكشاني‌ها ظاهراً با اشاره دستش معتقد است كه گل موراتا در شرايط آفسايد به ثمر رسيده است.

رونالدوي 31 ساله كه در تقابل با اتلتيك بيليائو چندين موقعيت گلزني از دست داد، متهم به اين است كه خيلي دوست داشته خودش در اين ديدار گلزني كند و نمي‌خواسته اين گل به نام موراتا ثبت شود.

در امتيازي كه شبكه تلويزيوني «ESPN» به بازيكنان رئال‌مادريد داده، كريس نمره «3» گرفته و ضعيف‌ترين بازيكن رئال‌مادريد بوده است. اين يكي از بدترين عملكردهاي رونالدو از زمان پيوستنش به پرافتخارترين تيم اروپا بوده است.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها