کد خبر: ۳۹۸۶۷۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۳ آبان ۱۳۹۵
نايب رئيس نيروهاي داوطلب مردمي با تاكيد بر آمادگي اين نيروها براي مشاركت در عمليات آزادسازي موصل، شمار تروريست‌هاي داعشي در موصل را اعلام كرد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از روسيا اليوم، سازمان نيروهاي داوطلب مردمي عراق اعلام كرد كه اين نيروها آماده مشاركت در عمليات آزادسازي موصل و حمله به مواضع تروريستهاي داعشي به سمت شهر تلعفر در غرب موصل هستند.

ابومهدي مهندس نايب رئيس هيئت نيروهاي داوطلب مردمي عراق در گفتگو با روسيااليوم تاكيد كرد كه نيروهاي داوطلب مردمي براي مشاركت در آزادسازي موصل، در آمادگي كامل به سر مي‌برند.

وي گفت: ماموريت ما پشتيباني از نيروهاي ارتش عراق و پليس فدرال در پيشروي به سمت تلعفر در غرب موصل است.

مهندس افزود: بر اساس اطلاعات به دست آمده، حدود 5 هزار داعشي كه بيشتر آنها عراقي هستند، داخل موصل حضور دارند.

وي در واكنش به اخبار منتشر شده در خصوص حملات توپخانه‌اي تركيه به مواضع داعش در منطقه بعشيقه در شمال شرق موصل گفت: نيروهاي داوطلب مردمي با حيدرالعبادي نخست‌وزير عراق كه معتقد است حضور نظامي تركيه در عراق نقض حاكميت كشور است، هم عقيده هستند.

عمليات آزادسازي شهر موصل از چنگ گروه تروريستي داعش دوشنبه گذشته به دستور حيدر العبادي نخست‌وزير و فرمانده‌كل نيروهاي مسلح عراق آغاز شد.

گروه تروريستي داعش سحرگاه روز بيستم خرداد (10 ژوئن) سال 1393 به موصل مركز استان نينوا و دومين شهر بزرگ عراق واقع در 400كيلومتري بغداد پايتخت اين كشور حمله كرد و اين شهر را به تصرف خود درآورد.

موصل بزرگترين شهري است كه گروه تروريستي داعش آن را در اشغال خود دارد و اين شهر كه حدود يك و نيم تا دو ميليون نفر جمعيت دارد، آخرين پايگاه اصلي اين گروه تروريستي در عراق به‌شمار مي‌رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها