أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۸۷۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
کاندیدای حزب جمهوریخواه در رقابت‌های انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در جدیدترین نظرسنجی‌ها با کسب 49 درصد آراء از رقیب جمهوریخواهش پیشی گرفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، نظرسنجی جدیدی که شبکه «سی ان ان» منتشر کرده نشان می‌دهد، «هیلاری کلینتون» کاندیدای حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از رقیب جمهوری خواه خود پیشی گرفته است.

بنا بر گزارش خبرگزاری «اسپوتنیک»، در این نظرسنجی جدید، کلینتون با اختلاف 5 درصد و کسب 49 درصد آراء از «دونالد ترامپ»‌ کاندیدای حزب جمهوری‌خواه پیشی گرفته است.

ترامپ در نظرسنجی «سی ان ان»، 44 درصد آراء شرکت‌کنندگان را به خود اختصاص داده است.

این در شرایطی است که بر اساس این نظرسنجی جدید که روز دوشنبه به وقت آمریکا منتشر شده است، «گری جانسون» و «بیل ولد» کاندیداهای حزب آزادیخواه تنها توانستند نظر مثبت 3 درصد از رأی دهندگان را به خود جلب کرده و «جیل استین»‌ نیز 2 درصد آراء را به خود اختصاص داده است.

علاوه براین، هیلاری کلینتون در میان زنان آمریکایی نیز 52 درصد آراء، در میان غیرسفیدپوستان 72 درصد آراء را از آن خود کرد در شرایطی که دونالد ترامپ در مقایسه با کلینتون که تنها 31 درصد آراء‌ سفیدپوستان را از آن خود داشت، حدود 60 درصد آراء سفیدپوستان را به نام خود ثبت کرده است.

بر اساس نتایج این نظرسنجی، در میان رأی‌دهندگان زیر 45 سال آمریکایی نیز کلینتون با کسب 53 در مقابل 36 درصد آراء ترامپ، گوی سبقت را از رقیب جمهوریخواهش ربوده است و در عوض ترامپ در میان رأی دهندگان مسن‌تر حدود 50 تا 64 سال آراء بیشتری دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
حافظ
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۰۵ - ۰۴ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
ترامپ بايد برنده بشه خطر كمترى برامون داره
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها