أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۷۳۰
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
دروازه‌بان اسبق تیم ملی فوتبال ایران به ملاقات قهرمان کشتی نوجوانان آسیا رفت.
به گزارش پایگاه 598، ابوالفضل آرمیده ١٥ساله که سه ماه پیش موفق به کسب مدال برنز ٤٢ کیلوگرم کشتی آزاد نوجوانان آسیا شد از چند هفته پیش در بیمارستان امام خمینی بستری است. 

به گزارش تابناک ورزشی، شغل پدر محترمش نگهبانی است. خانواده‌اش بدون بیمه و ساکن منزل استیجاری، تاکنون سی میلیون تومان هزینه کرده‌اند. مسئولان ورزش، فدراسیون کشتی، استان البرز و صندوق حمایت از ورزشکاران، تاکنون هیچ سراغی از او نگرفته‌اند.

دیدار عابدزاده با کشتی‌گیر نوجوان بستری شده

پانزده سانتیمتر از روده‌اش را کوتاه کرده‌اند و الان هم شیمی درمانی می‌شود تا از گسترش مواد سمی در بدنش جلوگیری شود. از فدراسیون هنوز کسی فرصت نکرده حتی سری به او بزند! هر روز که می‌گذرد پلاکت‌های خون او کمتر می‌شوند.

امروز علیرضا رضایی و رضا یزدانی پلنگ جویبار قرار است به عیادتش بروند. از بقیه قهرمانان هم تقاضا می‌کنیم منتظر مسئولین نمانند و به یاری ابوالفضل و خانواده‌اش بشتابند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها