يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۷۴۹
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
فدراسیون فوتبال عربستان که پیروزی بر ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی جوانان آسیا برایش اهمیت زیادی دارد از روز گذشته برای ایجاد روحیه بین بازیکنانش دست به کار شده است.
به گزارش پایگاه 598، فدراسیون فوتبال عربستان برای بالا بردن روحیه بازیکنان تیم ملی جوانان کشورش پیش از دیدار با ایران سفر پر زرق و برقی مهیا کرد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم‌ملی جوانان کشورمان روز گذشته در مرحله یک چهارم نهایی قهرمانی آسیا زیر 19 سال موفق شد ازبکستان را با نتیجه 2 بر صفر شکست دهد تا پس از 13 سال جواز حضور در جام جهانی 2017 را کسب کند.

تیم ملی جوانان کشورمان در نیمه نهایی قهرمانی آسیا حریف عربستان شد که با توجه به اینکه عربستان با ایران از لحاظ سیاسی قطع ارتباط کرده است و پس از بهانه جویی سعودی‌ها در رقابت‌های لیگ قهرمان آسیا برای نیامدن به ایران این دیدار بسیار حساس و پرحاشیه خواهد شد.

شبکه العربیه سعودی نوشت: تیم ملی جوانان عربستان شب گذشته به همراه کادر فنی تیم در یکی از رستوران های منامه حاضر شدند و در آنجا غذا خوردند تا  بازیکنان برای دیدار مقابل ایران با روحیه بالا حضور پیدا کنند.

دیدار تیم ملی جوانان کشورمان با عربستان پنجشنبه آینده در منامه برگزار می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها