يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۰۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۲     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
منابع مطلع مي‌گويند طراحي آيفون 8 تا بدان حد متفاوت از طراحي فعلي اين گوشي يعني مدل هاي آيفون 7 و آيفون 7 پلاس خواهد بود كه هر ناظري را شگفت زده مي كند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بي جي آر، هدف اصل اپل از اين تغيير طراحي جلب نظر كاربراني است كه ديگر از ظاهر تكراري اين گوشي خسته شده اند و باريك تر شدن آيفون آنها را راضي نمي كند.

از سوي ديگر عرضه آيفون 8 با ده سالگي توليد اين گوشي همزمان مي شود و لذا اپل دوست دارد عرضه آيفون 8 را به رويدادي خاطره انگيز مبدل كند.

علاوه بر تغيير طراحي، قرار است سخت افزار داخلي آيفون نيز به طور اساسي تغيير كند، البته در اين زمينه اطلاعات دقيقي در دسترس نيست. برخي منابع مطلع مي گويند آيفون 8 جديد داراي نمايشگر OLED پيشرفته تر خواهد بود كه تمامي سطح گوشي را در برمگي يرد و دكمه Home و اسكنر اثر انگشت هم در زير نمايشگر قرار مي گيرد.

قاب پشت اين گوشي هم شيشه اي بوده و ديگر از آلومينيوم در طراحي آن خبري نخواهد بود. البته در لبه هاي بيروني اين گوشي مانند آيفون 4 باز هم از آلومينيوم استفاده خواهد شد.

استفاده از حسگرهاي سه بعدي نسل جديد از ديگر ويژگي هاي آيفون 8 است. افزايش عمر باتري و قدرت آنتن دهي هم در دستور كار اپل خواهد بود.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها