يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
رئيس پليس‌راه مازندران گفت: تمامي محورهاي مازندران در حال حاضر باراني و لغزنده است.

به گزارش پایگاه 598، جعفر محمدنژاد امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان ساري، اظهار كرد: در حال حاضر تمامي محورهاي مازندران باراني و لغزنده است.

وي با اشاره به بارش برف در محور كندوان، اضافه كرد: همچنين ارتفاعات گدوك سوادكوه و كندوان به‌صورت مه‌آلود بوده و با كاهش ديد همراه است كه رانندگان بايد با رعايت نكات ايمني تردد كنند.

رئيس پليس‌راه مازندران بيان كرد: در حال حاضر آمد و شد خودروها در تمامي محورهاي استان به‌صورت عادي و روان است و مشكل خاصي وجود ندارد.

اين مسؤول با بيان اينكه محدوديت‌هاي ترافيكي در روزهاي پاياني هفته جاري در محورهاي استان اعمال مي‌شود، اضافه كرد: اعمال محدوديت‌ها با هدف  جلوگيري از بروز ترافيك در محورهاي هراز، كندوان و فيروزكوه مازندران اعمال مي‌شود.

محمدنژاد با اعلام اينكه تردد انواع تريلي، كاميون و كاميونت از محور كندوان همچنان ممنوع است، اضافه كرد: تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 15 تا 23 روز جمعه هفتم آبان ماه امسال از كرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پليس‌راه در محل تردد انواع وسايل نقليه از ساعت 18 تا 23 همان روز از مرزن‌آباد به‌سمت كرج به‌صورت يك‌طرفه است.

رئيس پليس‌راه مازندران به ممنوع بودن تردد انواع تريلي از محور هراز اشاره كرد و يادآور شد: تردد انواع كاميون و كاميونت به‌استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 8 تا 22 روزهاي چهارشنبه پنجم، پنج‌شنبه ششم و جمعه هفتم آبان‌ماه امسال از اين محور ممنوع است.

محمدنژاد ادامه داد:  تردد انواع تريلي به‌استثناي حاملان مواد سوختي و فاسدشدني از ساعت 8 تا 22 روزهاي چهارشنبه پنجم و جمعه هفتم آبان‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعكس ممنوع است.

وي با تأكيد بر رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در محورهاي مازندران، خاطرنشان كرد: توصيه ما به تمام رانندگان وسايل نقليه اين است كه با رعايت سرعت مطمئنه و پرهيز از عجله و شتاب رانندگي كرده و با همكاري پليس‌راه، سلامتي خود و خانواده را تضمين كنند.

رئيس پليس‌راه مازندران در پايان گفت: تلفن مركز كنترل راه‌هاي مازندران با شماره‌هاي 2182934 و 2182920 با پيش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزي آماده پاسخگويي به هموطنان در مورد آخرين وضعيت راه‌هاي استان است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها