يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۰۴
زمان انتشار: ۱۴:۴۷     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي با انتقاد از ضعف در عملكرد مجلس گفت: آمدند در مجلس از مزاياي IPC و FATF گفتند اما ما به عنوان نمايندگان مجلس هيچ گاه اين قراردادها را نديديم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، محمدرضا صباغيان در نطق ميان دستور خود در جلسه علني امروز مجلس (4 آبان 95) گفت: اگرچه رئيس مجلس فردي قوي است اما بدنه مجلس و نمايندگان ضعيف است و از اقتدار لازم برخوردار نيست.

وي افزود: در بحث قراردادهاي نفتي IPC و  FATF به مجلس آمدند و از مزاياي اين قراردادها به ما گفتند اما اصل قراردادها را كسي به ما نشان نداد. 

نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: اگر مردم در مورد اين قراردادها از ما سوال كنند ما جوابي براي آنها نداريم و من به عنوان نماينده بايد به آنها بگويم من نماينده شما هستم اما نمي‌دانم اصل اين قراردادها چيست و اين از ضعف‌هاي مجلس است. 

صباغيان خاطرنشان كرد: در جريان سوال آقاي كريمي قدوسي از وزير امور خارجه آقاي ظريف به كليه نمايندگان و مجلس توهين كرد و ما رفتيم او را بوسيديم. ما نمايندگان ضعيف عمل مي‌كنيم و چوب آن را مردم مي‌خورند. 

وي افزود: قانون وظيفه نظارت و قانون گذاري را براي ما نمايندگان در نظر گرفته و هرچه ما در اين عرصه كوتاه بياييم مردم را ضعيف كرده و اگر مردم ضعيف شود نظام ضعيف شده است و اگر ما نيز در بحث نظارت ضعف داشته باشيم در اختلاس‌ها شريك هستيم گرچه نخورده و نبرده‌ايم. 

نماينده مردم بافق در مجلس شوراي اسلامي در پايان با اشاره به مشكلات حوزه‌ انتخابيه خود در بخش‌هاي مختلف از مسئولان خواستار رسيدگي به اين مشكلات و حل آنها شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها