يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
وزير امور اقتصادي و دارايي براي پاسخ‌گويي به سوال ملي نماينده لنگرود درباره آسيب به اقتصاد در حوزه مسكن و نظارت بر سيستم بانكي كشور به صحن علني مجلس احضار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، غلامرضا كاتب عضو هيأت رئيسه مجلس شوراي اسلامي پيش از پايان نشست علني امروز (سه‌شنبه) پارلمان موارد اعلام وصولي را قرائت كرد.

بر اين اساس، سال ملي مهرداد لاهوتي نماينده لنگرود از علي طيب‌نيا وزير امور اقتصادي و دارايي درباره علت آسيب به اقتصاد در حوزه مسكن و نظارت بر سيستم بانكي كشور اعلام وصول شد.

همچنين سوال ملي عبدالرضا مصري نماينده كرمانشاه از علي ربيعي وزير كار، تعاون و رفاه اجتماعي درباره علت اصرار وزير بر اجراي طرح تحول سلامت در سازمان تأمين اجتماعي اعلام وصول شد.

سوال ملي محمد دهقان نماينده طرقبه و چناران از قاضي‌زاده‌هاشمي وزير بهداشت و درمان در مورد اقدامات وزارتخانه در راستاي اجراي بند «و» ماده 34 قانون برنامه پنجم توسعه جمهوري اسلامي ايران و ساير قوانين موضوعه مبني بر جلوگيري از عرضه مواد غذايي ناسالم به بازار از ديگر موارد اعلام وصولي بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها