أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۸۱۳
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
فرمانده عمليات حلب با تاكيد بر توان نظامي بالاي ارتش سوريه و متحدانش در مقابله با هر تلاش تازه تروريست‌ها براي كشاندن درگيري به مناطق امن حلب، گفت، تمركز كنوني بر پاكسازي مناطق قديمي حلب است.
به گزارش پایگاه 598، سرهنگ «فاطر ميهوب»، يك فرمانده عمليات حلب و يك مسئول اطلاع رساني ارتش سوريه در اين منطقه در گفت‌وگو با فارس در سوريه اظهار داشت: با پايان مهلت آتش بس در استان حلب، ارتش سوريه و نيروهاي پشتيبان آن كار تكميل عمليات نظامي در محله‌هاي شرقي و ديگر مناطق حضور تكفيري‌هاي مسلح در حلب را آغاز كردند.

وي افزود: ارتش سوريه طي 2 روز گذشته موفق شد «تلة بازو»  و مقر پدافند هوايي در مجاورت تل بازو  در جنوب غرب دانشكده‌هاي نظامي حلب را تحت سيطره خود بگيرد تا ضمن افزايش گستره حفاظت از جنوب غرب دانشكده‌هاي نظامي، عرصه را بر تروريست‌هاي حاضر در منطقه پروژه 1070 تنگ كند.

ميهوب تاكيد كرد: ارتش سوريه و متحدانش ماموريت خود در محله هاي شرقي و همه جغرافياي حلب شامل اين شهر و حومه آن را تا سركوب آخرين تروريست متوقف نمي‌كند.

فرمانده سوري گفت: ارتش سوريه هم اينك تمركز بيش‌تر خود را روي محله‌هاي قديمي حلب قرار داده تا با پايان حضور تروريسم در داخل حلب شليك خمپاره تروريست‌ها عليه غيرنظاميان خارج از محله‌هاي شرقي را متوقف كند و با نجات اهالي حلب از تروريسم، اين شهر را كاملا بازپس بگيرند و سپس با خيال آسوده به حومه آن بپردازند.

ميهوب با تاكيد بر اينكه ارتش سوريه از ادامه محاصره تروريست‌ها در محله‌هاي شرقي دست نخواهد كشيد، گفت: وقتي كه تروريست‌ها به فرمان دولت سوريه و راه حلي كه براي خروج امن از اين منطقه پيشنهاد داده بود، عمل نكردند و همچنان زندگي غيرنظاميان را تهديد و مانع خروج آنها از اين محله‌ها مي‌شوند رهبري سوريه و متحدانش در ازاي آن ساكت نخواهند بود.

فرمانده سوري در خصوص اخبار حاكي از جمع شدن شمار زيادي از تروريست‌ها در حومه شمالي حلب و آمادگي آنها براي حمله به اين شهر گفت: ارتش سوريه و متحدانش در اوج آمادگي براي مقابله با هر تلاش دشمن در حمله و سركوب همه مهاجمين تروريست هستند.

وي تاكيد كرد: توان نظامي تحت اختيار فرماندهي عمليات حلب از شمار نيرو گرفته تا تسليحات دفاعي همگي عالي و بزرگ هستند و ارتش سوريه توانسته هر گونه جلوي هر تلاشي براي بازگرداندن نزاع به مناطق امن شده را بگيرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها