أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۸۳۳
زمان انتشار: ۱۸:۳۳     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: وزرای پیشنهادی برای وزارتخانه ورزش و جوانان و فرهنگ وارشاد اسلامی با حضور در کمیسیون فرهنگی برنامه کاری خود را به نمایندگان ارائه کردند.
به گزارش پایگاه 598، سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه امروز سیدرضا صالحی امیری وزیر پیشنهادی برای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسعود سلطانی‌فر وزیر پیشنهادی برای وزارت ورزش و جوانان با حضور در جلسه کمیسیون برنامه‌های خود را به نمایندگان ارائه کردند.

وی افزود: در این جلسه سلطانی‌فر عنوان کرد که به دنبال ایجاد انتظام بیشتر در وزارت ورزش هستم و ساماندهی امور در دستور کارم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: همچنین صالحی‌امیری در ارائه برنامه خود عنوان کرد من در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نه به دنبال تغییر، بلکه به دنبال تدبیر هستم.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها