يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۳۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۱     ۰۴ آبان ۱۳۹۵
کارگردان فیلم سینمایی «یتیم‌خانه ایران» از اقدام به موقع ریاست قوه قضاییه در رفع مشکل دفاتر سینمایی و به تبع آن اکران به موقع فیلم تشکر کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ابوالقاسم طالبی، کارگردان فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» در پی ابلاغ ویژه رئیس قوه قضائیه برای حل مشکل اکران فیلم‌های دفا‌تر تعلیق شده و فیلم سینمایی «یتیم خانه ایران» پیام تشکری صادر کرد.

متن پیام این کارگردان خطاب به آیت الله آملی لاریجانی بدین شرح است:

جناب آیت الله آملى لاریجانى

سلام؛

بازکردن گره هاى اهالى فرهنگ و هنر به دست جنابعالى، على الخصوص اقدام اخیرتان درمورد حل اکران فیلم های سینمایی و فیلم «یتیم خانه ایران» مرا ملزم مى کند تقدیر و تشکر خود را نسبت به این عنایت جنابعالى اعلام  کنم و خدا را شاکر باشم به وجود چون شمایی که مقتضیات هنر و مشکلات هنرمندان را در این هجوم فرهنگى غرب به درستى درک مى کنید و با اشارات به هنگام و نگاه پدرانه، نمى گذارید مهاجمان فرهنگى بر غم نامه هاى ما دست افشانى کنند.

الحمدالله

ابوالقاسم طالبى

«یتیم خانه ایران» داستان قحطی و خشکسالی عظیم ایران را در سال‌های 1295 تا 1297 در کوران جنگ اول جهانی و در زمان اشغال ایران به دست قوای بیگانه روس و انگلیس روایت می کند. طبق برنامه ریزی های صورت گرفته این فیلم از صبح فردا چهارشنبه 5 آبان ماه با پخش فیلمیران روی پرده سینماها می رود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها