أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۸۵۶
زمان انتشار: ۰۱:۰۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان گفت: دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان کذب و شایعه است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از رفسنجان، نصرالله عباسی در مورد نشر شایعاتی در فضای مجازی مبنی بر دستگیری اعضای گروه داعش و یا کشف بمب در این شهرستان اظهار داشت: این مطالب کذب و شایعه است.

وی با بیان اینکه کشور ما امن‎ترین مرزها را دارد، بیان داشت: اگر در مرزهای ما از گروه‎های داعش، تکفیری و وهابی قصد تعرضی وجود داشته باشد و وارد مرزها شوند، نیروهای امنیتی هرگز اجازه نفوذ نمی‎دهند و همواره آماده هستند.

عباسی تصریح کرد: کشف مواد مخدر در مسیر احمدآباد دأفه و دستگیری تعدادی قاچاقچی و همچنین توقیف خودروهای حمل افاغنه غیرمجاز در مسیر سبب نشر اینگونه شایعات شده است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان ادامه داد: عملیات کشف موادمخدر و دستگیری قاچاقچیان همیشه انجام می‎شود و یکی از دلایل این شایعات همین عملیات گسترده‎ای بود که نیروها اجرا کردند.

وی افزود: برای دستگیری افاغنه غیر مجاز در شهرستان عملیات‎هایی در محور کبوترخان، سرچشمه و احمدآباد انجام، دو دستگاه خودرو توقیف و 150 اتباع افاغنه غیر مجاز دستگیر شده است.


اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها