أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۸۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۵     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دریادار رضایی حداد:
فرمانده ارشد ارتش در گیلان گفت: ناوشکن دماوند و توان رزمی آن در سفر برون‌مرزی به بندر باکو پایتخت آذربایجان بهت و حیرت وابستگان نظامی ۱۴ کشور را برانگیخت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، امیر دریادار افشین رضایی حداد فرمانده ارشد ارتش در گیلان با اشاره به سفر ناوگروه ارتش به جمهوری آذربایجان گفت: ناوشکن دماوند و توان رزمی آن در سفر برون‌مرزی به بندر باکو پایتخت آذربایجان بهت و حیرت وابستگان نظامی 14 کشور را برانگیخت.
 
وی افزود: اعزام ناوگروه‌ها زمینه ساز تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر اثرگذاری نیروی دریایی در توسعه دیپلماسی کشور بوده و هدف از اعزام این ناوگروه به بندر باکو ابلاغ پیام صلح، دوستی و تحکیم روابط سیاسی و نظامی میان دو کشور همسایه جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان بود.
 
فرمانده ارشد آجا در گیلان با بیان اینکه تحقق شعار «ما می‌توانیم» و تبدیل آن به باور «توانستن» از اهداف ماموریت های برون‌مرزی ناوگروه نیروی دریایی ارتش است، اظهار داشت: اتکا به دانش متخصصان داخلی در جهت ساخت تجهیزات نظامی سبب شده است کشور در مسیر توسعه و رشد در ساخت تسلیحات دفاعی برسد.
 
25 مهرماه امسال ناوشکن دماوند و ناو موشک‌اندازجوشن با هدف ابلاغ پیام صلح ودوستی و معرفی توانمندی های دفاعی کشور به جمهوری آذربایجان اعزام شدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها