يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۸۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
آبی‌و‌اناری‌پوشان کاتالونیا در دربی این منطقه به اسپانیول باختند و سوپرجام کاتالان را از دست دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، تیم‌های فوتبال بارسلونا و اسپانیول شب گذشته (سه‌شنبه) در فینال سوپرجام منطقه کاتالونیا، دربی این ایالت جدایی‌طلب را برگزار کردند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود اسپانیول خاتمه یافت.
 
تک گل این بازی را فلیپه کایسیدو در دقیقه 10 به ثمر رساند و تیم جوانی که لوئیس انریکه به میدان فرستاده بود تا پایان نتوانست این گل را جبران کند.
 
بارسلونا در این بازی با تیمی به میدان رفت که باتجربه‌ترین بازیکنانش ژرمی متئو، آندره گومز، دنیس سوارز و پاکو آلکاسر بودند و سایر بازیکنان این تیم همگی جوانان تیم‌های دوم و پایه باشگاه بودند.
 
در سمت مقابل اما کیکه سانچس فلورس تیمی متشکل از بازیکنان باتجربه‌اش از جمله کایسیدو، خوسه آنتونیو ریس، خورادو، مارتین دمیچلیس و دیه‌گو ریس را به میدان فرستاد.
 
 
بازی اگرچه همانطور که پیش‌بینی می‌شد با تملک توپ بیشتر بارسایی‌ها همراه بود اما این تیم نتوانست از موقعیت‌های خود برای باز کردن دروازه اسپانیول استفاده کند.
 
بارسلونا در این بازی با ماسیپ، نیلی، مارلون، متئو(خوسه آنتونیو مارتینس 54)، مویسس (پالنسیا 71)، کاربونل(سارسانداس 76)، آندره گومز، دنیس سوارز، آلینیا (موخیکا 81)، آلکاسر، آردا توران (خسوس آلفارو 71) به میدان رفت.
 
اسپانیول هم با روبرتو، ویکتور آلوارز، دیه‌‌گو ریس، دمیچلیس، دوارته، مارک روکا (فوئگو 79)، ملندو(مارتین 83)، سالوا سویا، خوسه آنتونیو ریس(ویکتور سانچس 68)، خورادو، کایسیدو(جرارد مورنو63) بازی کرد.
 
این ششمین قهرمانی اسپانیول در سوپرجام کاتالونیا بود که این تیم را به پرافتخارترین تیم رقابت‌ها، بارسلونا که هشت قهرمانی دارد نزدیک کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها