أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۹۱۰
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
مدیرکل استاندارد تهران اعلام کرد که مراکز معاینه فنی دو ماه فرصت دارند نسبت به فراهم کردن مقدمات انجام تست مخازن CNG اقدام کرده و پس از آن موظفند این تست را در کنار سایر آزمون‌ها انجام دهند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا: مسلم بیات با اشاره به مصوبات، نخستین جلسه کارگروه استانداردسازی استان تهران، اظهارکرد: در این جلسه در خصوص بازرسی ادواری مخازن CNG مصوب شد که ظرف مدت دو هفته، معاونت حمل‌ و نقل و ترافیک شهرداری تهران با همکاری سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی، پس از تشکیل جلسه با شرکت‌های خصوصی تاکسیرانی و طرح الزام آزمون دوره‌ای مخازن سی ان جی نصب‌ شده در تاکسی‌های شهر تهران، مشخص کردن فرایند و زمان‌بندی انجام کار، نتیجه را به اداره کل استاندارد تهران برای برنامه‌ریزی اجرای طرح‌ اعلام کند.

وی افزود: همچنین درخصوص انجام تست مخازن CNG توسط مراکز معاینه فنی که طرح آن به تصویب هیات وزیران رسیده است، قرار شد که این مراکز برای فراهم کردن مقدمات انجام تست این مخازن شامل تامین نیروی انسانی آموزش دیده و تجهیزات لازم، ظرف مدت دو ماه زیر نظر معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری اقدام کنند و پس از مهلت مقرر، موظف به انجام تست مخازن CNG در کنار سایر آزمون‌ها هستند.  

به گفته بیات، مراکز معاینه فنی مکلفند که در این زمینه صرفا از خدمات شرکت‌های بازرسی واجد شرایط و تایید صلاحیت‌شده سازمان ملی استاندارد ایران استفاده کنند.

وی همچنین با اشاره به سایر مصوبات این جلسه، گفت: اجرایی کردن طرح اجباری بازرسی ادواری آسانسورها در ساختمان‌های دولتی و عمومی و برج‌های بلند مرتبه در دستور کار استاندارد تهران قرار گرفت که بر اساس آن، تمامی دستگاه‌های اجرایی استان مکلف شدند برابر قوانین و مقررات استاندارد، نسبت به استانداردسازی آسانسورهای نصب‌ شده در محیط کاری خود اقدام کند.

مدیرکل استاندارد تهران تاکید کرد که در صورت وجود نقص بحرانی در آسانسورهای دستگاه‌های دولتی و اماکن عمومی، آسانسور به طور موقت پلمب شده و پس از اخذ تعهد عدم بهره‌برداری از سازمان مربوطه، فک پلمب موقت جهت تعمیرات و استانداردسازی انجام می‌شود.

به گفته بیات، در مواردی‌که دستگاه‌های اجرایی یا مسئولان اماکن عمومی از پلمب جلوگیری کنند، مراتب به استحضار دادستان خواهد رسید تا از آن طریق پیگیری و اقدام لازم به عمل آید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها