يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۹۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
سرپرست بیمارستان ایران گفت: در پی مرگ یک زن بادار و شکایت همراهان بیمار، جسد این زن به همراه پرونده پزشکی برای کالبد شکافی به زاهدان منتقل شده و در دست بررسی است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، پیرو انتشار خبری در فضای مجازی مبنی بر فوت یک زن باردار در بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر در اثر سهل انگاری پزشک دکتر فرشاد کریمی سرپرست بیمارستان ایران اظهار داشت: خانمی ۳۸ ساله در تاریخ ۲۸ مهر ماه به این بیمارستان مراجعه کرد که همان روز تحت عمل جراحی سزارین قرار گرفت.

وی افزود: روز بعد از عمل پس از معاینه پزشک معالج و با توجه به اینکه وضعیت عمومی بیمار خوب بود از بیمارستان ترخیص شد.

 وی گفت: اما سه روز بعد به مطب پزشک دیگری خارج از بیمارستان مراجعه کرده که پزشک دستور بستری وی را داده و کارهای پزشکی از جمله مشاوره، انجام آزمایشات وسونوگرافی از وی صورت گرفته است.

سرپرست بیمارستان ایران شهرستان ایرانشهر در ادامه اظهار داشت: بر اساس نتیجه آزمایشات پزشک مربوطه تشخیص وجود گاز در معده را داده که تخلیه این گاز توسط دستگاه انجام می شود و بعد از آن برای مراقبت های بیشتر و بهتر به ای سی یو منتقل شد ولی متاسفانه در تاریخ  سوم آبان ماه بیمار فوت می شود.

وی گفت: بر اساس اطلاعات اولیه تعدادی از همراهان می گویند پزشک معالج سهل انگاری کرده و کارش را به خوبی انجام نداده است اما طبق بررسی ها این موضوع صحت ندارد چون بیمار بعد از معاینه پزشک و با حال عمومی مساعد از بیمارستان خارج شده است.

کریمی در ادامه افزود: حال با توجه به شکایت همراهان بیمار، جسد به همراه پرونده پزشکی برای کالبد شکافی به پزشکی قانونی در زاهدان منتقل شده است  و منتظر نظریه پزشکی قانونی در خصوص وی هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها