أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۹۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
در چند روز اخير بازيكنان پرسپوليس در املاي كلمات نوشتاري اشتباهاتي انجام دادند.

به گزارش پایگاه 598، خبرآنلاين نوشت: بازيكنان پرسپوليس با غلط هاي املايي كه دارند سوژه به دست استقلالي ها داده اند. داستان از زماني شروع شد كه بيرانوند با انتشار عكسي از تمرين پرسپوليس نوشت: "يك تمرين با نشاد"... از آن پس استقلالي ها براي مسخره كردن دروازه بان پرسپوليس از كلمه نشاد به جاي نشاط استفاده مي كردند.

 
اما داستان زماني جالب شد كه  بيرانوند دو روز پيش پستي در اينستاگرامش منتشر كرد با اين مضمون كه حتي‌ اگر مصدوم هم باشد به عشق پرسپوليس بازي مي‌كند و در انتهاي متنش هم نوشت: "تن من مباد، پرسپوليس باد!".
 
اقتباس عجيب بيرانوند از شعر معروف فردوسي باعث شد تا هواداران استقلال به او لقب "حكيم ابوالقاسم بيرانوند" بدهند. حالا بعد از گذشت دو روز مشخص شد بيرانوند حدود يك ماه از ميادين دور است و نمي‌تواند پرسپوليس را همراهي كند. پس از اعلام اين خبر هجمه استقلالي‌ها به پيج گلر پرسپوليس به حدي بود كه او ناچار شد همه پست‌هايش را پاك كند اما با اين حال شوخي‌هاي آنها در فضاي مجازي همچنان ادامه دارد.

همچنين امروز پس از اعلام مصدوميت سينا عشوري، مهدي طارمي پستي براي بازيكن تراكتورسازي منتشر كرد و در آن از كلمه مسدوميت به جاي مصدوميت استفاده كرد كه سوژه جديدي به استقلالي ها داد.پس از اين اتفاقات روزنامه استقلال جوان به بازيكنان پرسپوليس طعنه زد. روزنامه حاجي فتح الله زاده نوشت: "حالا كه وقت داري كتاب بخون گل من"

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها