أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۹۴۵
زمان انتشار: ۱۳:۳۴     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
دروازه‌بان تيم فوتبال پرسپوليس مي‌گويد قصد داشته با دست شكسته براي پرسپوليس بازي كند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از ايسنا، عليرضا بيرانوند درباره وضعيت مصدوميتش اظهار كرد: متأسفانه در ديدار مقابل استقلال خوزستان بر اثر برخورد با مهاجم حريف مچ دستم دچار شكستگي شد و پس از آن پزشكان تيم تشخيص دادند كه دست من شكسته و بايد گچ گرفته شود.

وي افزود: اما خودم نمي‌خواستم كه دستم را گچ بگيرم و اصرار كردم و گفتم مي‌خواهم با درد هم شده براي تيمم بازي كنم به همين دليل يكي دو روز دستم را گچ نگرفتم و در تمرينات حاضر شدم اما در ادامه روز گذشته درد شديدي احساس كردم و پس از اينكه MRI گرفتم و نزد متخصص ارتوپد رفتم پزشك به من گفت هرچه زودتر بايد دستت را گچ بگيري تا بهبود يابد. او به من گفت اگر دستت را گچ نگيري شايد به خاطر يك يا دو بازي مصدوميتت بيشتر شود و مجبور شوي ماه‌ها فوتبال بازي نكني. به همين خاطر ديگر قبول كردم تا دستم را گچ بگيرم.

وي ادامه داد: من واقعاً مي‌خواستم حتي با دست شكسته براي پرسپوليس و همينطور تيم ملي بازي كنم اما پزشكان به من گفتند به خاطر يك يا دو بازي ممكن است مصدوميتم بيشتر شده و ماه‌ها خانه‌نشين شوم. در حال حاضر هم پزشك دستم را گچ گرفته و به من گفته ظرف سه هفته آينده وضعيتم بهتر مي‌شود و مي‌توانم دستم را باز كنم. اين سه هفته براي من يك سال مي‌گذرد چون تا به حال اين‌گونه مصدوم نشده بودم.

بيرانوند خاطرنشان كرد: متأسفانه به ديدار مقابل صنعت نفت آبادان نمي‌رسم اما از صميم قلب براي هم‌تيمي‌هايم دعا مي‌كنم تا تيمم در ورزشگاه آزادي مقابل صنعت نفت آبادان به پيروزي برسد. اميدوارم در پايان اين ديدار هم‌تيمي‌هايم سه امتياز شيرين ديگر را به حساب ما واريز كنند البته تمام تمركزم روي اين موضوع است كه انشاءالله سه هفته آينده مصدوميتم بهتر شود و ان‌شاءالله با كمك پزشكان تيم ملي به ديدار مقابل سوريه برسم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها