أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۹۵۶
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
شبكه خبري اسكاي نيوز گزارش داد: حدود يكهزار تن از عناصر گروه تروريستي داعش از جمله ده ها فرد انتحاري از شهر "الرقه" در سوريه وارد موصل شده و در محورهاي كوكجلي و العربي سنگر گرفته‌اند و نگراني‌هايي درباره بكارگيري سلاح‌هاي شيميايي وجود دارد.
به گزارش پایگاه 598، حدود يكهزار تن از عناصر گروه تروريستي داعش از جمله ده ها فرد انتحاري از شهر "الرقه" در سوريه وارد موصل شده و در محورهاي كوكجلي و العربي سنگر گرفته‌اند و نگراني‌هايي درباره بكارگيري سلاح‌هاي شيميايي وجود دارد.

حدود 180 انتحاري داعش اخيرا از سوريه براي شركت درعمليات انتحاري عليه نيروهاي عراقي، از الرقه به موصل آمده اند.

يك مسئول عراقي فاش كرد، گروه داعش در بدبينانه ترين پيش بيني ها احتمالا همزمان با حمله نيروهاي عراقي به موصل، از سلاح شيمايي استفاده كند.

اين در حالي است كه دفتر حقوق بشر سازمان ملل روزسه شنبه اعلام كرد، گزارش هاي اوليه حاكي است كه داعش هفته گذشته ده ها نفر را در حومه موصل به قتل رسانده است.

رابرت كولفيل سخنگوي دفترحقوق بشر سازمان ملل دريك كنفرانس مطبوعاتي در ژنو گفت، نيروهاي عراقي جسد 70 غيرنظامي را پيدا كرده اند كه در تاريخ 20 اكتبر(29 مهر) در روستاي «تلول ناصر» به ضرب گلوله به قتل رسيده بودند.

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها