أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۸۹۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
مسئول گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین افزود: در این همایش یک روزه از حضور و بیانات صاحب نظران و اندیشمندان و مسئولان ستاد مرکزی اربعین بهره مند خواهیم شد.
به گزارش پایگاه 598، دکتر «محمدرضا خوشرو» مسئول کارگروه فضای مجازی و رسانه کمیته فرهنگی آموزش در گفت و گو با پایگاه الاربعین از برگزاری گردهمایی یک روزه یاوران رسانه ای اربعین در قم خبر داد و گفت: کمیته فرهنگی و آموزشی ستاد اربعین با هدف شناسایی و تشکیل شبکه ارتباطی میان فعال های رسانه های در عرصه های گوناگون اطلاع رسانی، هم چنین برای  ایجاد همگرایی، هماهنگی، ابلاغ سیاست‌های فرهنگی و رسانه‌ای ستاد مرکزی اربعین کشور اقدام به برگزاری نخستین گردهمایی «یاوران رسانه ای اربعین» می کند.

مسئول گردهمایی یاوران رسانه ای اربعین افزود: در این همایش یک روزه از حضور و بیانات صاحب نظران و اندیشمندان و مسئولان ستاد مرکزی اربعین بهره مند خواهیم شد.

وی افزود در ادامه این گردهمائی کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین کارگاه های آموزشی در چهاربخش مستندسازی، عکاسی، خبرنگاری و شبکه های اجتماعی را با حضور اساتیدی چون حسن شمشادی، علی خامنه، سهیل کریمی، روح الله کرمی راد، محمد حسین پیشاهنگ و... با هدف ابلاغ راهبردها، سیاست‌ها و باید و نبایدهای رسانه‌ای اربعین سال ۹۵ ویژه فعالان عرصه رسانه‌ای برگزار می کند.

وی تصریح کرد: شناسایی فعالان عرصه رسانه ای از یک ماه گذشته و با استفاده از فراخوان اینترنتی بود که طی آن  400 نفر از فعالان این حوزه ها ثبت نام و برای گذراندن این دوره آموزشی دعوت شدند.

خوشرو گفت: این گردهمایی از ساعت 8صبح پنجشنبه 6 آبان ماه در مجتمع یاوران مهدی(عج) جنب مسجد مقدس جمکران آغاز به کار می کند و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها