يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۹۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
مدافع تیم ملی فوتبال ایران از ناحیه دست مصدوم شد و دیدار تیم ملی مقابل سوریه را از دست داد.
به گزارش پایگاه 598، تیم فوتبال ترک گروژنی شنبه شب گذشته در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر روسیه به همراه میلاد محمدی، مدافع ملی‌پوش کشورمان مقابل تیم روبین کازان قرار گرفت که این دیدار را با نتیجه 3 بر یک برد.
به گزارش تابناک ورزشی،  در این مسابقه میلاد محمدی در این بازی از ابتدا در پست مدافع چپ در ترکیب تیمش حضور داشت و در دقیقه 58 تعویض شد و موفق شد پاس گل اول تیمش را ارسال کند. البته محمدی در این دیدار عملکرد خوبی داشت تا جایی که سایت چمپیونات روسیه در تحلیل خود از بازی شب گذشته به میلاد محمدی نمره عالی 7 را داد.

با این حال محمدی در دقیقه 58 از ناحیه دست دچار شکستگی شده تا کادرفنی گروژنی مجبور به تعویض این بازیکن شود.

گزارش مصدومیت میلاد محمدی از سوی تیم روسیه‌ای به تازگی به فدراسیون فوتبال ایران ابلاغ شده و مشخص شده که محمدی با این مصدومیت به دیدار با سوریه نخواهد رسید.

پیش از این بیرانوند گلر پرسپولیسی تیم ملی نیز به خاطر آسیب‌دیدگی از ناحیه مچ دست دیدار با سوریه را از دست داده بود.

این در حالی است که پژمان منتظری نیز در بازی با چین دچار شکستگی از ناحیه کتف شده بود تا سندروم شکستگی این روزها بلای جان تیم ملی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها