يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۸۹۹۰
زمان انتشار: ۱۴:۴۰     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت:‌ در بازی مقابل پرسپولیس تنها یدک‌کش نام میزبانی بودیم و هیچ‌کدام از حقوق‌ تیم‌ میزبان برای ما رعایت نشد.

به گزارش تابناک ورزشی، سیدسیروس پورموسوی در مورد محرومیت سه جلسه‌ای تیمش از میزبانی رقابت‌های لیگ برتر گفت: با توجه به اینکه به دنبال ایجاد روح جوانمردی در فوتبال هستیم و از طرفداران فوتبال پاک و زیبا هستیم، نمی‌خواهیم مخالفت زیادی با این رأی بکنیم، اما انتظارمان بررسی بهتر و دقیق‌تر اتفاقاتی است که درون ورزشگاه رخ داد.

وی افزود: همه می‌دانند هواداران منتسب به هواداران استقلال خوزستان تعداد محدودی دارند و آنها که زیرنظر کانون هواداران فعالیت می‌کنند، پشت نیمکت خودمان می‌نشینند. ما هیچ وقت چنین حرکاتی را تأیید نکرده‌ایم و همیشه به تیم مقابل احترام گذاشته‌ایم. شما می‌دانید مسائل امنیتی ورزشگاه به باشگاه ارتباطی پیدا نمی‌کند. ما در جریان بازی هم دائم مسائل را به نماینده فدراسیون گوشزد می‌کردیم. شما دیدید برخلاف قانون جایگاه‌های بیشتری هم نسبت به حق قانونی به پرسپولیس اختصاص پیدا کرد. هیچ شرایطی برای میزبانی ما در نظر گرفته نشد.

سرمربی استقلال خوزستان تأکید کرد: اینکه بخواهیم تنها به‌واسطه میزبانی یک تیم را با چنین وضع سنگینی روبرو کنیم، درست نیست. به هیچ وجه از درگیری‌های به‌وجودآمده حمایت نمی‌کنیم و به‌شدت این اتفاقات را محکوم می‌کنیم. بازهم می‌گویم اگر مستحق این رأی هستیم به خاطر رعایت روح جوانمردی فوتبال و حرکت در راستای پاکسازی ورزشگاه‌ها این مسئله را می‌پذیریم.

پورموسوی در پاسخ به این سوال که درگیری‌ها بیشتر از سوی هواداران منتسب به استقلال خوزستان بود، اظهار داشت: تنها چیزی که در این اتفاقات به ما ارتباط پیدا می‌کرد، داشتن نام میزبانی بود. اگر ما میزبان بودیم، چرا هیچ‌کدام از قوانین میزبانی رعایت نشد. آیا 90 درصد از ورزشگاه در اختیار ما بود؟ شما نگاه کنید هواداران دو تیم را شانه به شانه یکدیگر در سکوها جای دادند، کجای دنیا این اتفاق می‌افتد؟ همیشه بین هواداران دو تیم فاصله‌ای در نظر گرفته می‌شود. مخصوصاً در دیداری که بین پرسپولیس و استقلال است و از قدیم کری‌خوانی بین آنها وجود داشته است، به هیچ‌وجه قصد دفاع از اتفاقات رخ‌داده را نداریم و به همین خاطر مصاحبه‌ نمی‌کنیم. اصل ماجرا از نظر ما مردود است؛ چراکه اعتقاد داریم فوتبال برای لذت بردن است نه جنگیدن. باید ببینیم موضع باشگاه در قبال این اتفاقات چیست و بازهم می‌گوییم ما تنها یدک‌کش نام میزبانی بودیم و از حداقلی‌ترین حقوق‌مان در این بازی محروم شدیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها