کد خبر: ۳۹۸۹۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
سامسونگ براي جبران اتفاقات پيش آمده و آتش‌سوزي ها، گلكسي نوت ۷ را به صورت تقريبا رايگان با گلكسي S۸ تعويض خواهد كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تك تايمز، سامسونگ يك برنامه تعويض براي دارندگان گلكسي نوت ۷ ترتيب داده كه با انتشار گلكسي S۸، يك نسخه رايگان دريافت كنند.
 
اين برنامه از آن جهت است كه به اين شركت گفته شده بود تا تخفيف هايي را براي كساني كه اين فبلت را خريده بودند در نظر بگيرد و حالا سامسونگ اين معامله را براي كساني كه ميخواستند گوشي خود را به گلكسي S۷ و S۷ edge تغيير دهند، برقرار كرده است.
 
مسئولان اين شركت اظهار كرده‌اند: ما اين امكان را براي كساني كه ميخواستند فبلت گلكسي نوت ۷ خود را با مدل هاي موجود تعويض كنند فراهم كرديم كه به جايش سال آينده، مدل بعدي را دريافت كنند.
 
هزينه اين تعويض از صفر تا ميزان كمي خواهد بود و بسته به اينكه كاربران گلكسي نوت ۷ در فراخوان اول يا دوم، فبلت خود را با مدلهاي قبلي عوض كرده باشند، متفاوت است.
 
اين اقدام سامسونگ ميتواند در جهت تشويق مردم باشد كه اين دستگاه را واگذار كنند، زيرا هنوز بعضي افراد علي‌رغم خطر انفجار اگلكسي نوت ۷، آن را نزد خود نگه داشته‌اند.
 
همان‌طور كه ميتوان تصور كرد، امسال سال خوبي براي سامسونگ نبوده است و حتي برخي از دارندگان گلكسي نوت ۷، شكاياتي را عليه اين توليدكننده تنظيم كردند، اما سامسونگ اقداماتي را صورت داده تا مصرف‌كنندگان را متقاعد كند وفادار مانده و در عوض، گلكسي نوت ۷ را تعويض كنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها