يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۹۰۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۳۳     ۰۵ آبان ۱۳۹۵
فرمانده کل سپاه: توان دفاعی و قدرت بازدارندگی سپاه پاسداران در مقایسه با سال های پایانی جنگ حداقل 10 برابر افزایش یافته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، فرمانده کل سپاه پاسداران در مراسم افتتاح نخستین دوره آموزشی دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای زیباکنار رشت، دستاوردهای سپاه در حوزه تقویت توان دفاعی، قدرت بازدارندگی و دفاع از دستاوردهای انقلاب اسلامی را تبیین کرد و گفت: سپاه پاسداران ایران اسلامی امروز با اتکا به سلاح ایمان و حفظ روحیه رشادت و شهادت طلبی و تجهیز به تسلیحات نوین نظامی و تاکتیکی ، قدرت اثرگذار و برتر خاورمیانه به شمار می آید.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری رمز موفقیت پاسداران در ایفای وظایف محوله بویژه ماموریت های نظامی و دفاعی را ناشی از روحیه ایمان و تربیت آنان بر مبنای ارزش های اصیل اسلامی دانست و افزود : نیروی ایمان و اعتقاد در کنار تجهیزات و ادوات نظامی ضریب موفقیت در ایفای وظایف محوله و مقابله با دشمنان قسم خورده نظام اسلامی را به نحو چشم گیری آسان می کند.

وی ماموریت راهبردی مهم سپاه پاسدران را حفاظت از آرمانهای انقلاب و تضمین امنیت ایران اسلامی برشمرد و گفت : امروز دفاع از مستضعفان و ملت های مظلوم مسلمان منقطه در راستای دکترین انقلاب اسلامی ماموریتی است که پاسداران ولایت مدار به نحو شایسته ای در حال ایفای آن هستند بطوریکه همه ترفند ها و توطئه های دنیای استکبار و صهیونیست ها در خاورمیانه با شکست مواجه کرده اند.

فرمانده کل سپاه پاسداران در تشریح جایگاه نیروی دریایی در دکترین دفاعی این نهاد انقلابی افزود : نیروی دریایی سپاه یکی از عملیاتی ترین نیروهای نظامی ایران  در حفظ و ارتقاء امنیت خلیج فارس و تنگه هرمز است.

فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران نیز در این مراسم به ارائه گزارشی از روند تجمیع دانشکده های تربیت نیرو در دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خامنه ای زیباکنار ارائه داد و گفت : از این پس تمامی پاسداران نیروی دریایی در حوزه موشکی ، هوا – دریا ، جهادی ، آموزش های تکاوری و گروه آموزش های پایه ، دوره های تحصیل نظامی و آموزش تخصصی خود را در این دانشگاه می گذرانند.

سردار علی فدوی افزود : انسجام و تمرکز دانشکده های چهارگانه نیروی دریایی سپاه در ارتقاء آموزش و بهره وری از استعداد های این نیرو نقش موثری دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها