أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۹۰۲۱
زمان انتشار: ۰۱:۱۵     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
امیری:
هافبک - مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس گفت: پرسپولیس بهترین انتخاب برای من بودم و می‌خواهم در همین تیم از فوتبال خداحافظی کنم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، بدون تردید یکی از بهترین‌ خرید‌های پرسپولیس در چند سال اخیر وحید امیری بوده است، بازیکنی که در فصل نقل‌وانتقالات بر سر جذب او رقابت شدیدی بین استقلال و پرسپولیس وجود داشت و در نهایت این بازیکن به گفته خودش حرف دلش را گوش داد و سرخپوش شد. امیری آن‌قدر در پرسپولیس احساس خوبی دارد که می‌خواهد فوتبالش را در همین تیم تمام کند. هافبک - مهاجم با اخلاق تیم ملی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم به سؤالات مختلف پاسخ داد که مشروح آن در زیر می‌آید:

تسنیم: از وقتی که پیراهن پرسپولیس را بر تن کرده‌ای سعی می‌کنی خیلی کم مصاحبه کنی، دلیل خاصی دارد؟

واقعیت این است که راحت‌ترم کمتر حرف بزنم. کم حرف زدن من دلیل دیگری ندارد و این‌طوری با تمرکز بیشتری تمرین و بازی می‌کنم.

تسنیم: خیلی زود در پرسپولیس جا افتادی و غیبت تو در ترکیب این تیم باعث شد سرخپوشان در یکی دو بازی امتیاز از دست بدهند.

شما لطف دارید، اما پرسپولیس به هیچ بازیکنی وابسته نیست و تیم بسیار بزرگی است که همه ما باید افتخار کنیم پیراهن این تیم را  بر تن داریم. من هم سعی می‌کنم در هر بازی که به میدان می‌روم بازیکن مؤثری برای تیمم باشم. الحمدالله بازیکنان تیم روزبه‌روز با یکدیگر صمیمی‌تر شده و من هم خیلی زود با دیگر بازیکنان اُخت شدم و احساس خیلی خوبی در  پرسپولیس دارم. امیدوارم همین روند را ادامه دهیم تا در پایان فصل جشن قهرمانی بگیریم.

تسنیم: قبل از شروع فصل استقلال و پرسپولیس رقابت بسیار نزدیکی در جذب تو داشتند، آیا از انتخابت راضی هستی؟

صددرصد راضی‌ام و خدا را شکر می‌کنم. شرایط در پرسپولیس همان‌طور که فکر می‌کردم است و اینجا همه فقط به سربلندی تیم و قهرمانی فکر می‌کنند. این خاصیت تیم‌های بزرگ است و من بیش از هر زمان دیگر به تیمی که در آن حضور دارم،  افتخار می‌کنم. پوشیدن پیراهن پرسپولیس افتخار بزرگی است که شاید نصیب هر فوتبالیستی نشود و به این خاطر همه ما باید قدر این پیراهن را بدانیم.

تسنیم: به مرحله‌ای رسیدی که بخواهی در پرسپولیس فوتبالت را تمام کنی؟

قطعاً دوست دارم این اتفاق رخ دهد. قطعاً تا زمانی که در اوج باشم و بازیکن مؤثری باشم در پرسپولیس خواهم ماند. هدفم این است که پرسپولیس تیم اول و آخرم باشد و امیدوارم شرایط در آینده طوری پیش برود که به این خواسته‌ام برسم.

تسنیم: پرسپولیس در این فصل طوری بازی می‌کند و نتیجه گرفته که چیزی جز قهرمانی هواداران این تیم را راضی نمی‌کند! تو هم این‌طور فکر می‌کنی؟

روندی که در پیش گرفته‌ایم خوب بوده و باید همین‌طور بازی به بازی جلو برویم. هر مسابقه برای ما حکم فینال را دارد و نباید فکر کنیم چون تا حالا صدرنشین بوده‌ایم پس حتماً قهرمان خواهیم شد. هنوز بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما هم باید تلاش کنیم هر چه به جلوتر می‌رویم، بهتر شویم.

تسنیم: در پرسپولیس به این درک رسیده‌ای که حریفان مقابل این تیم با قدرت و انگیزه بیشتری بازی می‌کنند؟

دقیقاً همین‌طور است و واقعاً هر تیمی جلوی پرسپولیس قرار می‌گیرد از دو هفته قبل برای شکست ما برنامه‌ریزی می‌کند. این انگیزه بازیکنان حریف بزرگی پرسپولیس و حتی استقلال را می‌رساند و شاید یکی از دلایلش هم پخش مستقیم بازی‌های این دو تیم باشد. نه فقط این فصل بلکه در گذشته هم همین‌طور بوده و تیم‌ها مقابل سرخابی‌ها قدرت‌شان چند برابر می‌شود. همین مسئله وظیفه ما را سنگین‌تر می‌کند و به خاطر همین است که می‌گویم همه بازی‌ها برای ما حکم فینال دارند و هیچ حریف آسانی در آینده پیش‌رو نخواهیم داشت.

تسنیم: کار کردن با برانکو چطور است؟

خدارا شکر که در فوتبال این شانس بزرگ را پیدا کردم که با مربیانی چون کی‌روش و برانکو کار کردم و آنها تأثیر زیادی در فوتبالم گذاشتند.

تسنیم: در پرسپولیس راحت‌تر بازی می‌کنی یا تیم ملی؟

وظیفه‌ای که در تیم ملی به من سپرده می‌شود با پرسپولیس فرق می‌کند. سیستم بازی این دو تیم کاملاً متفاوت است و منِ بازیکن باید به جایگاهی رسیده باشم که بتوانم خود را با سیستم تیم وقف دهم.

تسنیم: تکلیف طلبت از باشگاه نفت چه شد؟

متأسفانه تمام تلاشی که فصل گذشته در تیم نفت داشتیم از لحاظ مالی بی‌ارزش بود و گویا ما مجانی برای این تیم بازی کردیم. الان مشخص نیست مالک این باشگاه اسپانسر‌شان است یا وزارت نفت و هیچ جواب روشنی به ما نمی‌دهند. این بلاتکلیفی باشگاه باعث شده ضررش را بازیکنان و مربیان فصل پیش این تیم ببینند و مشخص نیست این وضعیت تا چه زمانی ادامه پیدا خواهد کرد.

تسنیم: گویا وضعیت مالی پرسپولیس هم چندان ایده‌آل نیست؟

ویژگی تیم پرسپولیس این است که اگر پول باشد همه تیم از آن بهری می‌برند و اگر نباشد برای هیچ‌کس نیست. این نشان می‌دهد که ما به معنای واقعی تیم هستیم.

تسنیم: علیرضا بیرانوند دوست صمیمی‌ات با مصدومیت شدیدی از ناحیه دست مواجه شد و به این خاطر بیش از یک ماه دور از میدان خواهد بود، این اتفاق چقدر به پرسپولیس ضربه می‌زند؟

علیرضا واقعاً مهره مهمی برای پرسپولیس است، اما سلامتی‌اش مهم‌تر است. خودم بابت این اتفاق خیلی ناراحت شدم. البته باید پذیرفت در  فوتبال مصدومیت پیش می‌آید. همه ما منتظر بازگشت علیرضا خواهیم ماند، چرا که حضور او در تیم از نظر روحی و روانی کمک زیادی به ما می‌کند.

تسنیم: در مورد تیم ملی صحبت کن، کسب 10 امتیاز از چهار بازی شانس ایران را برای صعود به جام جهانی خیلی بالا برده است.

خدا را شکر که توانستیم تا اینجای کار به این شکل عمل کنیم و نتیجه تلاش‌ها و اردو‌های خوب‌مان را گرفتیم. البته هنوز همه چیز برای ما تمام نشده است و در اول راه قرار داریم. بازی‌های سختی در انتظار تیم ملی است و کوچک‌ترین اشتباه می‌تواند مسیر صعودمان را ناهموار کند. باید بازی به بازی جلو برویم و اگر این روند ادامه پیدا کند زودتر به هدف‌مان خواهیم رسید.

تسنیم: حتماً بازی در جام جهانی آرزوی توست ...

هر فوتبالیستی آرزو دارد در جام جهانی بازی کند و قاعدتاً من هم این آرزو را دارم. امیدوارم با کمک خدا و درایت کادرفنی و همت بازیکنان این اتفاق رخ دهد تا دل میلیون‌ها ایرانی شاد شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها