کد خبر: ۳۹۹۰۳۷
زمان انتشار: ۰۹:۱۵     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
ششمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) با حضور اندیشمندان، علما، محققین و پژوهشگران داخلی و خارجی در بندرعباس آغاز به‌کار کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از بندرعباس، ششمین کنگره بین‌المللی امام سجاد(ع) صبح امروز و با حضور اندیشمندانی از کشورهای آرژانتین، کلمبیا، لبنان، یمن، عراق و پاکستان و همین طور شخصیت‌های علمی متعددی از کشورمان و مسؤولان استانی در سالن شرکت گاز  بندرعباس آغاز به‌کار کرد.

در این کنگره علمایی از جامعه اهل‌سنت کشورمان نیز حضور دارند.

تجلیل از مقالات بین‌المللی و داخلی برتر ارسالی به دبیرخانه این کنگره، رونمایی از آثار مرتبط با حضرت امام سجاد(ع) نظیر کتاب و پوستر و تجلیل از نفرات برگزیده از دیگر بخش‌های کنگره ششم است.

همچنین چهره‌های برگزیده‌ علمی دعوت شده به این کنگره به ارائه چکیده‌ای از مقالات خود پیرامون شخصیت، سیره و اندیشه امام سجاد(ع) می‌پردازند و بخش پایانی این کنگره نیز با تجلیل از خانواده‌های شهدای مدافع حرم و شهدای منا و قرائت بیانیه پایانی همراه خواهد بود.

همگام با برگزاری این کنگره در استان هرمزگان، برنامه‌های متعددی نیز در حوزه‌های تبلیغی، ترویجی و معرفت‌شناسی با محوریت شخصیت امام سجاد(ع) در 12 کشور مختلف و در 10 استان کشورمان برگزار شده است.

به گزارش فارس، در بخش جنبی این کنگره نیز 6 زندانی دیه به یمن برگزاری این کنگره که به نام امام سجاد(ع) مزین است، با مشارکت خیرین از زندان آزاد می‌شوند. همچنین کلید 153 واحد مسکونی نیز به نیازمندان استان هرمزگان تحویل خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها