أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۹۰۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۸     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
سوء مدیریت دولت در سفر اربعین ادامه دارد / نرخ‌های عجیب برای پارک اتومبیل در بیابان!

-متاسفانه دولت عملکرد مناسبی در مدیریت سفر اربعین نداشته است. بعد از اجباری شدن بیمه اربعین و افزایش سرسام‌آور قیمت آن، و دو برابر کردن قیمت بلیط اتوبوس و افزایش‌ها در بلیط هواپیما، نوبت به نرخ‌های عجیب برای پارک اتومبیل در مرزها رسیده است.

-نرخ پارک در این زمین‌های بیابانی لب مرز که حداقل امکانات لازم را ندارند روزی 5000 تومان تعیین شده است، در حالی که سوای از تسهیلات مورد انتظار برای سفر اربعین، نرخ پارکینگ‌های طبقاتی مجهز در تهران روزی حدود 6000 تومان می‌باشد.


به کانال 598 بپیوندید
@www_598_ir
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اشنا
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۰۰ - ۰۶ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
می خواهند بااین پولها جای پول فرهنگیان را پرکنند
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۰۵ - ۰۸ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
اين دولت در چه كاري مديريت درست داشته است كه در اربعين نداشته است ؟!

كلا" هركاري كه اين دولت از ابتداي كار تا به اكنون كه نزديك به پايان كارش است داشته است بي مديريتي كامل و آنهم در مسيري است كه تطبيق كامل با منويات دشمنان اين ملت داشته است
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها