يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۹۰۷۶
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
مراسم رونمایی از سامانه ملی ثبت پایان نامه، رساله، و پیشنهاده با حضور دکتر صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم، تحیقات و فناوری در پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران برگزار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، دکتر مجتبی صدیقی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم در مراسم رونمایی از نسخه دوم سامانه ملی ثبت پایان‌نامه، رساله، و پیشنهاده در ایرانداک گفت: باید بتوانیم با استفاده از سامانه ملی ثبت پایان‌نامه و رساله و با ارتباط بیشتر صنعت و دانشگاه، به رشد کشور کمک کنیم.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم با بیان اینکه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران از نهال به درخت تنومندی تبدیل شده است، افزود: هدف اصلی پژوهشگاه صیانت از آموزش عالی و پشتیبانی از توسعه علمی کشور است و با استفاده از ابزارهای جدید می توان ادعا کرد که کار علمی با اصالت در ایران مستقر خواهد شد و دیگر شاهد تخلف و تقلب در آموزش عالی و روند تولید علم نخواهیم بود.

دکتر صدیقی همچنین افزود: پژوهشگاه ها باید بیشتر از قبل معرفی شود؛ تا مسئولان، دانشجویان، فرهیختگان و عوام مردم با قابلیت ها و پتانسیل پژوهشگاه آشنا شوند.

رئیس سازمان امور دانشجویان وزارت علوم تاکید کرد: مجلس باید تصویب لایحه مالکیت معنوی را در اولویت قرار دهد تا ابزار قانونی برای برخورد با تخلفات و صیانت از مالکیت معنوی امور جامعه علمی کشور وجود داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران،  دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور، از طریق این سامانه، پس از دفاع پایان‌نامه/ رساله (پارسا)خود، اطلاعات را به همراه فایل‌های تمام متن آن در سامانه ثبت نموده و کدرهگیری دریافت می‌نمایند. در ادامه، کد رهگیری ثبت شده پس از تایید دانشگاه به پایگاه اطلاعات علمی کشور به نشانی ganj.irandoc.ac.ir  اضافه خواهد شد.

در نسخه دوم این سامانه، پس از ثبت پایان نامه/ رساله (پارسا) توسط دانشجو، فایل تمام متن ارسالی، توسط کارشناسان ایرانداک بررسی و در صورت کامل بودن فایل ارسالی، دانشگاه می‌تواند اطلاعات تکمیل شده را تایید و دانشجو را فارغ‌التحصیل نماید.

دانشجویان تحصیلات تکمیلی کشور پس از تصویب پیشنهاده (پروپوزال) در دانشگاه محل تحصیل خود، اطلاعات خواسته شده در این سامانه را تکمیل و سپس کدرهگیری دریافت می‌نمایند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها