يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۹۱۳۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۶ آبان ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: تمام تلاش ما رسیدن به قهرمانی است.

پیمان اکبری در پایان دیدار با تیم والیبال کاله آمل، گفت: به بهروز عطایی برای داشتن این تیم تبریک می‌گویم. بازیکنان این تیم بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند و پا به پای تیم ما جنگیدند.


وی ادامه داد: ما از هفته قبل به بازیکنانمان هشدار داده بودیم که تصور نکنند چون این تیم جوان است پس کار آسانی پیش رو خواهند داشت. جوانان همیشه با انگیزه بیشتری کار می‌کنند و این کار حریفانشان را سخت می‌کند.


اکبری ادامه داد: خدا را شاکر هستم که توانستیم در مجموع برنده این دیدار شویم. هر چند باید این موضوع را هم در نظر بگیریم که این پیروزی آسانی برای ما نبود و ما به سختی برنده شدیم.


سرمربی پیکان خاطر نشان کرد: اشتباهات فردی تیم ما در دو ستی که نتیجه را به کاله واگذار کردیم بیشتر بود و این موضوع منجر شد تا 2 ست را به میزبان خود واگذار کنیم. بازیکنان کاله هرچند جوان هستند اما امروز با تجربه بازی کردند و نمایش بسیار عالی داشتند.


اکبری افزود: تمام تلاش ما رسیدن به قهرمانی است و قطعا تا آخرین روز مسابقات برای رسیدن به این هدف تلاش خواهیم کرد.


اکبری درباره انتشار برخی مطالب مبنی بر قرارداد دو میلیاردی سعید معروف با پیکان گفت: متاسفانه برخی دوستان برای توجیه کارها و اقدامات خودشان دست به شایعه پراکنی می‌زنند اما به اعتقاد من بهتر است صحبت‌هایشان بر مبنای مدرک و سند باشد.


سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که بیشترین مبلغ قرارداد بازیکنانش چقدر است، گفت: پاسخ دادن به این سوال حرفه‌ای نیست اما در این حد می‌توانم بگویم که مبلغ قرارداد بازیکنان پیکان خیلی کمتر از بسیاری از بازیکنان در برخی تیم‌های دیگر است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها