أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۹۱۴۶
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۰۶ آبان ۱۳۹۵

به گزارش پایگاه 598، هفته دهم لیگ برتر فوتبال امروز و فردا با برگزاری ٨ دیدار به پایان می‌رسد که در مهم‌ترین بازی‌ها سرخابی‌های پایتخت این هفته به مصاف جنوبی‌ها می‌روند.
استقلال به دنبال هت‌تریک
حالا استقلال در حالی به مصاف فولاد خوزستان می‌رود که می‌خواهد سومین بردش در لیگ را هم کسب کند اما با مانعی فولادی روبه‌رو شده است. استقلال برای بازی امروز خسرو حیدری و وریا غفوری را در اختیار ندارد و این بهترین فرصت است که منصوریان بیشتر به بازیکنان جوان خود اعتماد کند. بعید است که استقلال بخواهد برای تساوی به اهواز برود چون منصوریان نمی‌خواهد روند موفقیت‌آمیز تیمش متوقف شود اما او می‌داند که کار سختی مقابل فولادی دارد که مثل استقلال به تازگی از بحران خارج شده است. یکی از جذاب‌ترین حاشیه‌های این دیدار تقابل طالب‌لو با هم‌تیمی‌های سابقش است. او انگیزه‌های زیادی دارد که خودش را به منصوریان که او را نخواست ثابت کند.
پرسپولیس و ادامه صدرنشینی
پرسپولیس برای ماندن در صدر جدول بازی آسانی ندارد. آنها فردا مقابل حریفی قرار می‌گیرند که اگرچه از لیگ یک آمده اما شگفتی ساز بوده و در رده چهارم قرار دارد. بزرگ‌ترین مشکل پرسپولیس برای بازی جمعه غیبت علیرضا بیرانوند است که به دلیل شکستگی دستش نمی‌تواند بازی کند. در غیاب بیرانوند، رادشوویچ درون دروازه قرار می‌گیرد که با عملکرد ضعیفش در جام حذفی خالق حذف قرمزها مقابل تیم گمنام قشقایی شد. قطعاً صنعت نفتی که در آزادی توانست استقلال را شکست دهد حریف دشواری برای پرسپولیس
 خواهد بود.
دربی بزرگ تبریز
تراکتور و گسترش‌فولاد دربی حساس تبریز را امروز برگزار می‌کنند. گسترش تاکنون نتوانسته در دربی تبریز مقابل تراکتور پیروز شود اما تراکتوری‌ها ٣ برد مقابل این تیم دارند. تراکتوری‌ها امروز امیر قلعه‌نوعی را به دلیل محرومیت و محسن بنگر و سینا عشوری را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارند.
برنامه کامل هفته دهم
پنجشنبه ٦ آبان:  ماشین‌سازی‌تبریز-پیکان(١٤:٣٠)گسترش ‌فولاد - تراکتور سازی (١٤:٤٥)
سایپا- سپاهان (١٦:٤٠)/ صبای قم-پدیده ( ١٦:٤٥)فولاد- استقلال (١٨:٠٠)
 جمعه ٧ آبان: سیاه جامگان- نفت تهران (١٥:٠٠)/ پرسپولیس- صنعت نفت آبادان
(١٦:٤٠(/ ذوب‌آهن- استقلال خوزستان (١٦:٤٥)



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها