کد خبر: ۳۹۹۱۶۳
زمان انتشار: ۱۵:۱۴     ۰۶ آبان ۱۳۹۵
رئيس پليس آگاهي استان قزوين از وقوع قتل دختري 25 ساله توسط خواهر كوچك خود در شهرستان آوج خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از پايگاه خبري پليس،‌ آرش مرادي از وقوع قتل دختري 25 ساله توسط خواهر كوچك خود در شهرستان آوج خبر داد و اظهار كرد: در پي اعلام مركز 110 اين شهرستان مبني بر درگيري لفظي دو خواهر در يكي از روستاهاي آوج و اينكه يكي از آنان كه دختري 25 ساله بوده توسط خواهرش به قتل رسيده است بلافاصله مأموران پليس آگاهي شهرستان آوج در محل حاضر مي‌شوند.

وي ادامه داد: در بازجويي كارآگاهان پليس آگاهي اين شهرستان، خواهر مقتول به بزه انتسابي اعتراف و دليل قتل را اختلافات قبلي و مشاجره لفظي عنوان كرد.

رئيس پليس آگاهي استان قزوين افزود: قاتل در شب حادثه با بالا گرفتن درگيري لفظي و شدت عصبانيت با ضربه‌اي به وسيله ماهي‌تابه بر سر مقتول مي‌كوبد و با وارد كردن ضربه كارد آشپزخانه از پشت به پهلوي خواهرش منجر به مرگ وي مي‌شود.

مرادي اضافه كرد: جسد دختر جوان با دستور مقام قضايي به پزشكي قانوني انتقال يافت كه پس از بررسي و برابر نظريه پزشكي قانوني دليل مرگ، ضربه شديد جسم تيز و برنده و خونريزي زياد اعلام شد.

وي با اشاره به اينكه پليس در بازرسي از خانه متهم آلت قتاله را كشف كرد، گفت: متهم به قتل پس از معرفي به مراجع قضايي با صدور قرار قانوني روانه زندان شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها