يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۹۱۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۰۷ آبان ۱۳۹۵
دونالد ترامپ در ادامه مواضع چالش‌برانگیز خود در طی تبلیغات انتخاباتی، با لحنی طنز پیشنهاد داده که انتخابات را لغو و وی را به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا معرفی کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، «دونالد ترامپ» نامزد جمهوری‌خواهان در ادامه تبلیغات برای رسیدن به کرسی ریاست‌جمهوری، دیروز در جمع هواداران خود در اوهایو حاضر شد.

آنطور که شبکه خبری فاکس‌نیوز گزارش داده، دونالد ترامپ در این گردهمایی سیاسی، به شوخی به حضار گفته که باید وی به صورت خودکار، رئیس‌جمهور آینده آمریکا شود و نیازی به برگزاری انتخابات نیست.

ترامپ گفته: «الان که با خودم فکر می کنم، می‌بینم که باید انتخابات را لغو کنیم و آن (کرسی ریاست‌جمهوری) را به من بدهیم.»

نامزد جمهوری‌خواهان بر اساس شیوه جاری در رقابت‌های امسال انتخاباتی آمریکا، رقیبش یعنی «هیلاری کلینتون» دموکرات را به باد انتقاد گرفت و البته این بار، سیاست‌های هیلاری در حوزه مالیات را «بد» دانست.

ترامپ که از سوی دموکرات‌ها و حتی «باراک اوباما» رئیس‌جمهور دموکرات کشورش به دلیل داشتن روابط خوب با «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه، بارها به باد انتقاد گرفته شده، در سخنرانی اوهایو به این نکته هم اشاره کرد و البته از موضع خود عقب ننشست.

ترامپ از هیلاری کلینتون را به خاطر داشتن موضعی سخت در برابر پوتین، انتقاد کرد و گفت: «با این روشی که او (هیلاری کلینتون) درباره پوتین صحبت می‌کند، تعجبی نیست که پوتین از وی خوشش نیاید.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها