امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۹۹۲۱۸
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۰۸ آبان ۱۳۹۵
امید ابراهیمی هافبک تیم استقلال، در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.
 به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس از شهرستان نکا، امید ابراهیمی، هافبک تیم استقلال، در غم از دست دادن پدرش عزادار شد.

پدر این بازیکن عصر امروز جمعه هفتم آبان ماه به خاطر سرطان خون دار فانی را وداع گفت.

امیر ابراهیمی‌زرندینی پدر امید ابراهیمی هافبک استقلال تهران، متولد سال 1332 و ساکن روستای زرندین پایین بود که پنج فرزند، دو پسر و سه دختر دارد که مدتی است با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کرد که عصر امروز جمعه هفتم آبان ماه به دلیل همین بیماری دعوت حق را لبیک و به دیار باقی شتافت.

بر همین اساس باشگاه استقلال، سرمربی، تمامی اعضای کادر فنی، بازیکنان و عوامل تیم استقلال در پیامی با تسلیت به امید ابراهیمی برای این مصیبت وارده، برای آن مرحوم مغفرت الهی و برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر از خداوند آرزو کردند.

همچنین اعضای هیأت فوتبال شهرستان نکا نیز در پیامی از دست دادن پدر امید ابراهیمی بازیکن استقلال تهران را به خانواده این ورزشکار مردمی تسلیت گفتند.

به گزارش فارس، مراسم تشییع جنازه امیر ابراهیمی زرندینی، پدر امید ابراهیمی هافبک استقلال تهران، ساعت 9 صبح فردا شنبه هشتم آبان ماه، از مقابل حوزه 03 سیدالشهدا(ع) زرندین نکا به سمت منزل وی انجام و سپس با انتقال به امام‌زاده عبدالله(ع) روستای زرندین در آرامگاه این روستا و در جوار گلزار شهدای زرندین، خاکسپاری می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها