أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۹۳۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۵
مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی گفت: قطعا تا پایان امسال برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم و اگر مشکل قاچاق جدی باشد باید راهکارهای کنترلی دیگری برای آن پیدا کنیم.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، منصور ریاحیدر پاسخ به پرسشی درباره دلیل افزایش قابل توجه مصرف بنزین‌ در استان‌های مرزی اظهار داشت: باید هر کاری می‌توانیم بکنیم تا از جذابیت قاچاق کم کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قاچاق فرآورده بیشتر در بخش نفت گاز انجام می‌شود، گفت: البته قاچاق بنزین هم ممکن است اما به عنوان مثال ما مصرف سراوان را چک کردیم و متوجه شدیم کلا 100 هزار لیتر به مصرف روزانه این منطقه اضافه شده است که رقم قابل توجهی نیست.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی تصریح کرد: من قبول ندارم که بنزین به صورت قابل توجهی در حال قاچاق شدن است چون این سوخت، سوخت نجیبی نیست،مشکلات ایمنی زیادی دارد و کمتر کسی ممکن است به سمت آن برود.

وی ادامه داد: به علاوه قیمت بنزین تقریبا صرفه قاچاق را از بین می‌برد چون به 85 تا 90 درصد قیمت خلیج فارس رسیده است. البته باید دید قاچاق از کجا انجام می‌شود اما قاچاق بنزین بسیار بسیار اندک است.

ریاحی اظهار داشت: قطعا تا پایان امسال برنامه افزایش قیمت را نداریم و اگر مشکل قاچاق جدی باشد باید راهکارهای کنترل دیگری برای آن پیدا کنیم که از جمله این سیاست‌ها می‌توان به سیاست‌گذاری در قیمت‌گذاری، سهمیه‌بندی، ایجاد یک الگوی خاص در مناطق مرزی و امثال آن اشاره کرد.

وی در پایان گفت: ما میانگین کل مصارف کشور را در شارژ کارت سوخت بررسی کردیم و متوجه شدیم که بیشترین مصرف 350 لیتر بوده است و احتمالا تلاش می‌کنیم شارژ کارت سوخت را کاهش دهیم و به 300 لیتر برسانیم که در مناطق مرزی هم تاثیرگذار است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها