يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۹۷۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۱۱ آبان ۱۳۹۵
«فردا» گزارش می‌دهد؛
پیامکی تهدیدآمیز از بانک مسکن به متقاضیان مسکن مهر ارسال و نسبت به عدم پرداخت اقساط واحدهای تحویل نشده! اخطار داده شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فردا، چند ماه پیش بود که پیامکی تهدیدآمیز از بانک مسکن به متقاضیان مسکن مهر ارسال و نسبت به عدم پرداخت اقساط واحدهای تحویل نشده! اخطار داده شد.
 
بانک مسکن در این پیامک به تعدادی از متقاضیان مسکن مهر پردیس هشدار داد که اگر اقساط وام واحدهایشان را پرداخت نکنند، اقدام قانونی علیه آنها به مرحله اجرا گذاشته خواهدشد!

در این پیامک آمده است:
 
«اخطار فوری از بانک مسکن
 پیرو اخطار مکتوب مورد 23/3/95 و نظر به اینکه نسبت به پرداخت معوق قرارداد شماره ..... شعبه شهر جدید پردیس شما می باشد، در معرض مزایده و حراج قرار گرفته است. لذا متقضی است جهت پیگیری موضوع حداکثر تا روز شنبه مورخ 5/4/95 به دایره حقوقی و اجرائیات بانک مسکن به نشانی زیر مراجعه نمایید.»
 
 پیامک بانک مسکن
 
البته این پیامک تنها پیامک تهدید بانک مسکن نبوده است. روز گذشته این بانک به برخی از متقاضیان مسکن مهر پردیس پیامک داده:
 
«اخطار فوري از بانك مسكن
پيرو اخطار مورخ 95/7/25 در خصوص اقساط معوق قرارداد شماره  35388 / 4455  شعبه  شهر جديد پرديس با عنايت به اينكه عليرغم پيگيريهاي بعمل آمده و ارسال اخطار، از بازپرداخت مطالبات معوق بانك خودداري نموده ايد، شروع اقدامات قانوني عليه شما تحت بررسي قرار گرفته است، بنابراين لازم است بمنظور جلوگيري از اقدامات قانوني عليه شما ، ضامنين و وثايق موجود و همچنين قرار گرفتن نام شما در ليست بدهكاران بانكي ، حداكثر  تا روز چهارشنبه  مورخ 95/8/12 نسبت به پرداخت بدهي معوق خود اقدام نمائيد .
دايره حقوقی و اجرائيات بانك مسكن»
 
 پیامک بانک مسکن

بانک مسکن در حالی اقدام به ارسال پیامک تهدید آمیز برای متقاضیان مسکن مهر کرده که هنوز هیچ واحدی به آنها تحویل نشده. و شرکت عمران شهرهای جدید با وعده تحویل واحدها طی ماه های گذشته متقاضیان را مجاب کرده تا نسبت به فروش اقساطی واحدها و دریافت دفترچه اقساط اقدام کنند. حال با توجه به این که اساسا واحدی تحویل نشده و متقاضیان همچنان در خانه های استیجاری ساکن هستند عملا نمی توانند اقساط واحد نداشته خود را پرداخت کنند!
 
یکی از کارشناسان بانک مسکن در گفتگو با «فردا» می گوید: پیامک برای متقاضیانی می آید که به مرحله فروش اقساطی رسیده اند. تعاونی های این مسکن ها تایید کرده اند که خانه ها تکمیل شدند. و فقط جزییاتی از ساخت واحدهای مسکن مهر مانده است. این تعاونی ها به دلیل پرداخت نکردن جریمه، پایان کار ساخت خانه ها را به بانک اعلام کرده و بانک هم تایید کرده است!
 
این در حالی است که بسیاری از متقاضیان مسکن مهر پردیس که چندین ماه است موظف به پرداخت اقساط وام مسکن شده اند، به دلیل عدم تکمیل خانه هایشان نتوانسته اند در واحدهای خود ساکن شوند. آنها در پارکینگ ساختمان های مسکن مهر زندگی و با نبود امکانات اولیه، دست و پنجه نرم می کنند. و مشخص نیست که چه زمانی قرار است خانه هایشان را تحویل بگیرند؟
 
 مسکن مهر

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها